گوشی اوپو A98 در نوامبر معرفی می شود

گوشی اوپو A98 در نوامبر معرفی می شود

گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که OPPO در حال کار بر روی OPPO A98 است که به عنوان پیشرفته‌ترین گوشی سری A معرفی خواهد شد. یک گوشی هوشمند جدید OPPO با شماره مدل PHQ110 در پایگاه داده سازمان گواهی TENAA چین (از طریق TechGoing) مشاهده شده است. به نظر می رسد که PHQ110 می تواند شایعه شده OPPO A98 باشد که انتظار می رود در ماه نوامبر در چین عرضه شود.

تصاویر OPPO A98 ادعایی مطابق با اطلاعات درز اطراف آن است. این دستگاه دارای صفحه نمایش سوراخ پانچ با لبه های خمیده است. طراحی صفحه نمایش نشان می دهد که می توان آن را به یک پنل AMOLED مجهز کرد، که نشان می دهد ممکن است یک اسکنر اثر انگشت نیز در صفحه نمایش تعبیه شده باشد.

با حرکت به پشت، دستگاه دارای دو حلقه دوربین است. به نظر می رسد قسمت بالایی دوربین اصلی را در خود جای داده است، در حالی که به نظر می رسد دوربین دیگر با یک دوربین دیگر و یک فلاش LED بسته بندی شده است.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده بودند که OPPO A98 وضوح Full HD+، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و کاهش نور PWM تا 2160 هرتز را ارائه می‌دهد. انتظار می رود که نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی را ارائه دهد زیرا گفته می شود به چانه فوق باریک 3.3 میلی متری مجهز است. در حالی که هیچ خبری در مورد دوربین جلویی دستگاه وجود ندارد، گفته می شود که به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در پشت مجهز شده است.

OPPO A98 احتمالا دارای پلتفرم موبایل اسنپدراگون 778G خواهد بود. این دستگاه احتمالا تا 12 گیگابایت رم و تا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد. ممکن است به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی مجهز شود. این نشریه گوشی OPPO دیگری با PGW110 را در پایگاه داده پلتفرم گواهینامه 3C مشاهده کرده است. از آنجایی که دستگاه با شارژر سریع 80 واتی دیده شده است، به نظر می رسد یک گوشی سری رینو 9 باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو A77 با دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی اوپو A98 در نوامبر معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *