گلکسی واچ 6 سامسونگ با باتری پرظرفیت تر

گلکسی واچ 6 سامسونگ با باتری پرظرفیت تر

گفته می شود که سامسونگ در سال 2023 نیز سری ساعت های هوشمند خود را به روز خواهد کرد. انتظار می‌رود که مدل‌های جدید گلکسی واچ 6 نامیده شوند زیرا از سال 2022 به عنوان جانشین گلکسی واچ 5 عمل خواهند کرد.

چند روز پیش، طراحی این پوشیدنی آتی توسط یک مشاور معتبر فاش شد. اکنون ظرفیت باتری این محصول توسط یک آژانس صدور گواهینامه منتشر شده است. طبق گفته GalaxyClub، باتری دو ساعت هوشمند آینده سامسونگ توسط SafetyKorea تایید شده است. این نشریه می گوید که این باتری ها متعلق به سری گلکسی واچ 6 هستند.

باتری کوچکتر از این دو، که گفته می شود نوع 40 میلی متری گلکسی واچ 6 (SM-R93x) را تغذیه می کند، ظرفیت 300 میلی آمپر ساعتی دارد. برای مقایسه، ظرفیت باتری نسخه های 40 میلی متری گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 4 به ترتیب 284 و 247 میلی آمپر ساعت است. اگرچه تفاوت بین ظرفیت باتری این ساعت ها کم به نظر می رسد، مدل جدیدتر در واقع استقامت بهتری را ارائه می دهد. بنابراین، Watch 6 احتمالا بیشتر از Watch 5 دوام خواهد داشت.

علاوه بر این، دومین باتری تایید شده دارای ظرفیت 425 میلی آمپر ساعت است. انتظار می‌رود که این یکی از نسخه 44 میلی‌متری گلکسی واچ 6 پشتیبانی کند. به عنوان مثال، ظرفیت باتری نسل‌های قبلی آن 410 میلی‌آمپر ساعت (ساعت 5) و 361 میلی‌آمپر ساعت (ساعت 4) است. جدا از باتری‌های بزرگ‌تر، گلکسی واچ 6 از شیشه‌های خمیده مانند Google Pixel Watch نیز بهره می‌برد. از آنجایی که این گجت پوشیدنی پس از دو نسل در حال طراحی مجدد است، سامسونگ ممکن است ارتقاهای دیگری را نیز در نظر بگیرد که هنوز در مورد آنها چیزی یاد نگرفته ایم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فروش گلگسی اس 21 آغاز شد

نظرات در مورد : گلکسی واچ 6 سامسونگ با باتری پرظرفیت تر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *