گلکسی نوت 9 متولد شد !

galaxy note 9

سامسونگ رسما از گلکسی نوت 9 رونمایی کرد. گوشی پرچمدار سامسونگ با امکاناتی قدرتمند به دنیای گوشی های هوشمند وارد شد. سامسونگ خانواده نوت را برای خاص  پسند ها ارائه کرده است. سامسونگ در گوشی جدید خود امکاناتی جدید را ارائه کرده است که در ادامه به بررسی این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

گلکسی نوت 9 سامسونگ زیر ذره بین

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز جدیدترین عضو سری گوشی‌های پرچمدار نوت خود را با نام گلکسی نوت ۹ رونمایی کرد. سری نوت گوشی‌های سامسونگ همواره به استفاده از جدیدترین نوآوری‌های این شرکت شناخته شده‌اند و گلکسی نوت ۹ هم از این قاعده مستثنی نیست. قلم S Pen جدید گلکسی نوت ۹ برای اولین بار امکان اتصال بی‌سیم به دستگاه را پیدا کرده و در ضمن این گوشی مجهز به هوشمندترین دوربین سامسونگ تاکنون است.

دی‌جی کو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید «سری نوت همیشه نماد برترین فناوری‌ها و نوآوری‌های‌ تعیین‌کننده در صنعت گوشی همراه بوده است و گلکسی نوت ۹ هم از این قانون مستثنی نیست. این گوشی دقیقا با همان سطح از عملکرد، قدرت و هوشمندی طراحی شده است که کاربران خواهان آن هستند. طرفداران نوت وفادارترین کاربران سامسونگ هستند. ما می‌دانیم که این هواداران می‌خواهند همه چیز را یکجا داشته باشند و بهترین بهره را در کار و بازی ببرند و گلکسی نوت ۹ تنها گوشی است که می‌تواند پاسخگوی نیازهای زندگی پرمشغله این دسته از کاربران باشد».

note 9

کارایی در همه طول روز

اکنون مردم تقریبا برای تمام کارهایی که در هر زمانی از روز و یا هر روزی از هفته انجام می‌دهند، به گوشی هوشمندشان وابسته هستند. در واقع به گوشی‌ای‌ نیاز دارند که پاسخگوی همه نیازهای آنها باشد بدون آنکه مدام به دنبال نزدیک‌ترین پریز برق برای شارژ آن بگردند، یا برای خالی کردن حافظه مجبور باشند عکس‌های قبلی‌شان را پاک کنند و یا اینکه در آستانه سوار شدن به هواپیما، با استرس انتظار بکشند که ویدیوی موردنظرشان دانلود شود و البته وسط بازی هم گوشی مرتبط لگ نداشته باشد.

آنها گوشی‌‌ای می‌خواهند که توانایی انجام خواسته هایشان را داشته باشد و گلکسی نوت ۹ هم دقیقا چنین گوشی است:

  • باتری برای کل روز: باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر گلکسی نوت ۹ بزرگ‌ترین باتری است که تا کنون روی پرچمداران گلکسی استفاده شده و می‌تواند برای کل روز پاسخگوی تماس‌ها، پیام‌ها، بازی و تماشای ویدیو توسط کاربر باشد.
  • با حافظه بیشتر، کمتر حذف کنید: گلکسی نوت ۹ در دو نسخه با حافظه‌های داخلی متفاوت ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. با توجه به امکان اضافه شدن حافظه MicroSD، شما می‌توانید حافظه گلکسی نوت ۹ خود را تا ۱ ترابایت افزایش دهید و این یعنی همواره برای عکس‌ها، ویدیوها و اپلیکیشن‌های خود جا خواهید داشت.
  • سرعت و قدرت: گلکسی نوت ۹ یک گوشی هوشمند فوق قوی مجهز به پردازنده ۱۰ نانومتری است که  سریع‌ترین شبکه‌های موجود در بازار (تا ۱.۲ گیگابایت در ثانیه) را برای استریم و دانلود بدون کاهش سرعت، پشتیبانی می‌کند. گلکسی نوت ۹ دارای یک سیستم پیشرفته خنک‌کننده آب کربن است که توسط خود سامسونگ ساخته شده و از یک الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی برای تنظیم عملکرد خود بهره‌ می‌برد که باعث عملکرد قوی و در عین حال پایدار گوشی می‌شود.

note 9 new

تحول قلم S Pen

قلم S Pen یکی از قابلیت‌های اصلی سری نوت است، این قلم در واقع نقطه تمایز کاربران نوت و نماد توسعه کارکردهای گوشی هوشمند توسط سامسونگ است. قلمی که در ابتدا قرار بود فقط ابزاری برای نوشتن و طراحی باشد اکنون قدرت و کنترل بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قلم S Pen جدید اکنون مجهز به بلوتوث کم مصرف (BLE) شده است که روشی کاملا جدید برای استفاده از گوشی نوت را در اختیارتان قرار می‌دهد. اکنون تنها با یکبار کلیک کردن می‌توانید سلفی یا عکس‌های دسته جمعی بگیرید، اسلاید پرزنت کنید، ویدیوها را پخش یا متوقف کنید و غیره. از اواخر امسال نیز برنامه نویسان قادر خواهند بود از قابلیت‌های BLE این قلم در کنترل‌ اپلیکیشن‌های خود استفاده کنند.

 

دوربینی هوشمند با عکس‌هایی عالی

گرفتن عکس‌هایی شبیه به آثار عکاسان حرفه‌ای کار ساده‌ای نیست، اما باید باشد. گلکسی نوت ۹ مجهز به پیشرفته‌ترین فناوری‌های سامسونگ در حوزه دوربین و قابلیت‌های جدیدی است که می‌تواند گرفتن عکس‌های عالی را بسیار ساده کند.

  • ارتقای کیفیت عکس: دوربین گلکسی نوت ۹ هوشمند‌ترین نمونه موجود در بازار است. این دوربین از هوش مصنوعی برای شناسایی بخش‌هایی از عکس مانند صحنه و موضوع استفاده کرده و بصورت خودکار عکس را در یکی از ۲۰ گروه تعریف شده قرار داده و بر اساس خصوصیات آن گروه، عکس را بهینه‌سازی می‌کند. نتیجه واقعا چشمگیر و واقعی با رنگ‌هایی براق است.
  • تشخیص نقص: معمولا عکس اول خوب از کار در نمی‌آید اما گلکسی نوت ۹ وجود هرگونه نقصی را به کاربران اطلاع می‌دهد تا بدون آنکه لحظه موردنظرشان از دست برود بتوانند آن را به بهترین شکل ثبت کنند. اگر عکسی که می‌خواهید بگیرید تار باشد، سوژه چشم‌هایش بسته باشد، لنز کثیف باشد یا حتی نور پس‌زمینه بر کیفیت عکس تاثیربگذارد، گوشی فورا به شما اطلاع خواهد داد.
  • دوربین برتر: ترکیب منحصربه‌فرد قابلیت‌های هوشمند و بهترین سخت‌افزارهای موجود در دوربین گلکسی نوت ۹ توانسته آن را به بهترین دوربین موجود در بازار تبدیل کند. این دوربین مجهز به فناوری کاهش نویز و لنزهای با دیافراگم دوگانه است که همانند چشم انسان میزان نور ورودی به دوربین را تنظیم می‌کند. شرایط نور محیط به هر شکلی که باشد، دوربین پیشرفته گلکسی نوت ۹ عکسی کاملا شفاف به شما تحویل می‌دهد.

 

تجربه برتر: از کار تا بازی

صفحه نمایش بدون مرز (Infinity Display) نقطه اصلی طراحی‌های سامسونگ است و گلکسی نوت ۹ هم بزرگ‌ترین صفحه نمایش را بین همه مدل‌های سری نوت دارد. این صفحه نمایش بدون مرز ۶.۴ اینچی سوپرآمولد تجربه‌ای واقعی از تصاویر فراگیر را پیش چشم شما قرار می‌دهد. صفحه نمایش بدون مرز گلکسی نوت ۹ در کنار امکانات دیگری مثل اسپیکرهای استریوی تنظیم شده توسط برند معتبر AKG و امکان پخش صدای فراگیر Dolby Atmos، تجربه‌ای کاملا واقعی را از تصاویر در اختیار شما قرار می‌دهد. گلکسی نوت ۹ تصویر و صدا را با کیفیتی بی‌سابقه به شما عرضه می‌کند. شبکه اجتماعی یوتیوب نیز گوشی گلکسی نوت ۹ را به عنوان «گوشی شاخص» معرفی کرده است که می‌تواند بهترین تجربه از تماشای ویدیوهای یوتیوب را در اختیارتان قرار دهد.

با استفاده از Dex سامسونگ، گلکسی نوت ۹ تجربه‌ای کاملا شبیه کامپیوترهای خانگی را در اختیار شما قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند روی پرزنت‌های خود کار کرده، عکس‌ها را ویرایش کنند و یا حتی برنامه مورد علاقه‌شان را تماشا کنند و همه این کارها توسط خود گوشی انجام خواهد شد. حالا می‌توانید Dex سامسونگ را با آداپتورهای HDMI جدیدی تجربه کنید که حمل آنها هم بسیار ساده است. گلکسی نوت ۹ در صورت اتصال به مانیتور می‌تواند یک کامپیوتر خانگی مجازی ایجاد کرده و حتی به صفحه نمایش ثانویه کاملا فعال تبدیل شود. شما می‌توانید همزمان با تماشای ویدیو، با قلم S Pen خود یادداشت برداشته و یا از صفحه گلکسی نوت ۹ به عنوان ترک‌پد برای راست کلیک کردن، انتقال فایل و استفاده از چندین پنجره روی مانیتور استفاده کنید. کار با گوشی هرگز تا این حد ساده نبوده است.

 

گلکسی و فراتر از آن

برترین فناوری‌های گلکسی سامسونگ اکنون بصورت پیش فرض در گوشی نوت ۹ گنجانده شده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به فست‌شارژ بی‌سیم، مقاومت در برابر آب و گردوخاک با استاندارد IP68 و خدمات مختص سامسونگ مثل Samsung Health و Samsung Pay اشاره کرد. گلکسی نوت ۹ همچنین مجهز به پلتفرم امنیتی ناکس سامسونگ و گزینه‌های بیومتریک مانند اسکن اثرانگشت، اسکن چشم و تشخیص چهره است که می‌تواند اطلاعات مهم شما را کاملا محافظت کند.

گلکسی نوت ۹ دنیایی از احتمالات جدید را به روی شما باز می‌کند. این گوشی دریچه‌ای به کل اکوسیستم محصولات و خدمات سامسونگ است. مثلا می‌توانید با استفاده از گلکسی نوت ۹ و SmartThings سامسونگ همه دستگاه‌های متصل داخل خانه را کنترل کرده یا کارهای بیشتری را با بیکسبی، دستیار هوشمند و شخصی سامسونگ، انجام دهید.

گوشی گلکسی نوت ۹ در چهار رنگ مشکی ، بنفش ارغوانی، مسی متالیک با قلم S Pen هم‌رنگ و البته گوشی آبی اقیانوس با قلم S Pen زرد رنگ عرضه خواهد شد.

not

مشخصات گلکسی نوت ۹ سامسونگ :

گلکسی نوت ۹
صفحه نمایش۶.۴ اینچ، Quad HD+  سوپرآمولد، رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ (۵۱۶ پیکسل در هر اینچ)

* صفحه به عنوان یک مستطیل کامل در نظر گرفته شده بدون اینکه گوشه‌های گرد شده محاسبه شود

* رزولوشن پیش‌فرض Full HD+ است و قابلیت تغییر به Quad HD+  در تنظیمات وجود دارد.

دوربیندوربین اصلی : دوربین دوگانه با دو لرزش‌گیر اپتیکال مجزا

  • لنز واید : سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دوئال پیکسل Super Speed، فوکوس خودکار، گشودگی دیافراگم F1.5/F2.4، لرزش‌گیر اپتیکال مجزا
  • لنز تله فوتو : سنسور ۱۲ مگاپیکسلی، فوکوس خودکار، گشودگی دیافراگم F2.4، لرزش‌گیر اپتیکال مجزا
    • ۲برابر زوم اپتیکال، ۱۰ برابر زوم دیجیتال

دوربین سلفی:  سنسور ۸ مگاپیکسل، فوکوس خودکار، گشودگی دیافراگم F1.7

بدنهابعاد : ۱۶۱.۹ x۷۶.۴ x۸.۸ میلی‌متر ؛ وزن: ۲۰۱ گرم، دارای استاندارد IP68

ابعاد BLE S Pen: ۵.۷  x ۴.۳۵  x ۱۰۶.۳۷ میلی‌متر، وزن ۳.۱ گرم، استاندارد IP68

*دارای استاندارد IP68 مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار. براساس آزمایشات انجام شده مقاوم در برابر نفوذ آب تا عمق ۱.۵ متر به مدت ۳۰ دقیقه.

پردازندههشت هسته‌ای (Max. 2.7 GHz + 1.7 GHz)، ۶۴ بیت، ۱۰ نانومتری

هشت هسته‌ای (Max. 2.8 GHz + 1.7 GHz)، ۶۴ بیت، ۱۰ نانومتری

* ممکن است بسته به بازار و اپراتورهای همراه تغییر کند

حافظه۶ گیگابایت رم از نوع (LPDDR4) ، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت + پشتیبانی از کارت حافظه (تا ۵۱۲ گیگابایت)

۸ گیگابایت رم از از نوع (LPDDR4) ، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت + پشتیبانی از کارت حافظه (تا ۵۱۲ گیگابایت)

* ممکن است بسته به بازار و اپراتورهای همراه تغییر کند

*حافظه در دسترس کاربر به دلیل وجود سیستم عامل و اپلیکیشن‌های پیش‌فرض کمتر از مقدار اعلام شده است. حافظه واقعی با توجه اپراتورها می‌تواند کمتر باشد و پس از آپدیت سیستم‌ عامل تغییر می‌کند.

سیم کارتتک سیم: یک سیم کارت نانو و درگاه MicroSD (قابل ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت)

دو سیم: یک سیم کارت نانو و درگاه سیم کارت دوم یا MicroSD (قابل ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت)

* ممکن است بسته به بازار و اپراتورهای همراه تغییر کند

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت

فناوری شارژ سریع در هر دو حالت بی‌سیم و کابل

شارژر کابلی سازگار با QC2.0 and AFC

فناوری شارژ بی‌سیم سازگار با WPC and PMA

* ممکن است بسته به بازار و اپراتورهای همراه تغییر کند

سیستم عاملاندروید ۸.۱ (Oreo)
شبکهEnhanced 4×4 MIMO, 5CA, LAA, LTE Cat.18

* ممکن است بسته به بازار و اپراتورهای همراه تغییر کند

ارتباطاتWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac (2.4/5GHz), VHT80 MU-MIMO, 1024QAM,
Bluetooth® v 5.0 (LE up to 2Mbps), ANT+, USB Type-C, NFC, Location (GPS, Galileo*, Glonass, BeiDou*) * پوشش Galileo و BeiDou ممکن است محدود باشد
سیستم پرداختNFC, MST

* ممکن است بسته به بازار و اپراتورهای همراه تغییر کند

سنسورهاشتاب سنج، فشارسنج، سنسور اثر انگشت، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور Hall، سنسور ضربان قلب، سنسور مجاورت، سنسور نور RGB، سنسور اسکنر چشم، سنسور فشار
سیستم تائید هویتانواع قفل : الگو، پین، پسورد

انواع قفل بیومتریک: اسکنر چشم، سنسور اثر انگشت، سیستم تشخیص چهره

اسکن هوشمند : ترکیبی از فناوری‌های اسکن چشم و تشخیص چهره است که برای باز کردن راحت‌تر گوشی استفاده شده و امنیت را در موارد معینی از خدمات تایید هویت ارتقا می‌دهد.

صداMP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, DSF, DFF, APE
ویدئوMP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی نوت 9 متولد شد !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *