انتشار اندروید 13 برای گوشی وان پلاس Nord 2T

انتشار اندروید 13 برای گوشی وان پلاس Nord 2T

وان پلاس در حال کار بر روی آوردن آخرین به روز رسانی اندروید 13 برای تعدادی از گوشی های هوشمند خود بوده است. اکنون، آخرین موردی که به طور رسمی ساخت پایدار OxygenOS 13 را دریافت کرده است، Nord 2T است.

همین چند وقت پیش، گزارش داده بودیم که سازنده چینی گوشی‌های هوشمند، OxygenOS 13 Beta مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 را برای کاربران Nord 2T در هند عرضه کرده است. به عبارت دیگر، این نسخه نسخه بتا محدود فقط برای منطقه هند بود و همچنین محدود به تعداد کاربران انتخابی بود. اما اکنون، این برند در حال عرضه بیلد پایدار آخرین نسخه اندروید است، اما متأسفانه، این به‌روزرسانی فقط در هند نیز برای دانلود در دسترس است.

به عبارت دیگر، مناطق دیگر باید به زودی به روز رسانی را دریافت کنند. این همچنین اولین به‌روزرسانی بزرگ اندروید از زمان راه‌اندازی دستگاه در ماه مه 2022 است. همراه با ارتقای نرم‌افزاری اصلی، این نسخه، وصله امنیتی دسامبر 2022 و تعداد زیادی ویژگی و پیشرفت‌های جدید را به همراه دارد. قابل‌توجه‌ترین افزوده، رنگ‌های تم طراحی Aquamorphic است که ادعا می‌کند راحتی بصری بیشتری را همراه با سایر تغییرات بصری که از فلسفه مشابهی پیروی می‌کنند، ارائه می‌دهد.

جدای از این، بهینه سازی های مختلفی در عملکرد نیز وجود دارد. این شامل موتور محاسباتی پویا می شود که سرعت سیستم، پایداری، عمر باتری و تجربه برنامه را بهبود می بخشد. علاوه بر این، HyperBoost GPA 4.0 نیز برای تثبیت نرخ فریم و متعادل کردن عملکرد و مصرف انرژی در شرایط مختلف وجود دارد. در نهایت، به روز رسانی همچنین ثبات بهبود یافته اتصالات شبکه تلفن همراه را به ارمغان می آورد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بتا دوم اندروید 14 برای OnePlus 11 منتشر شد

نظرات در مورد : انتشار اندروید 13 برای گوشی وان پلاس Nord 2T

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *