گلکسی تب اس 7 سامسونگ بدون حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر

شرکت سامسونگ برای نخستین بار در تبلت گلکسی تب اس 6 حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر را تعبیه کرد. حسگری که برای اولین در میان تبلت‌ها روی این مدل قرار گرفت. برای سال 2020 سامسونگ درصدد است دو مدل تبلت پرچمدار به نام گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس معرفی کند که دارای مشخصات کلیدی قابل توجهی بوده و مدلی قدرتمند و برجسته هستند.

براساس جدیدترین گزارش، کمپانی کره ای قصد دارد بزودی این دو مدل تبلت را در نسخه استاندارد و پلاس معرفی کند. دیوایسی که دارای طراحی قابل توجه بوده و از مشخصات کلیدی برجسته بهره می‌برد. سری گلکسی تب اس 7 دو نسخه دارد که نسخه استاندارد به نمایشگر 11 اینچی و نسخه پلاس دارای نمایشگر 12.4 اینچی است.

نکته جالب اینجاست که تبلت 11 اینچی سامسونگ دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر نیست. در برخی موارد مدل 11 اینچی اختلافی با نسخه 12.4 اینچی دارد. برای مثال دارای باتری 7750 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 15 واتیست.

این تبلت دارای نمایشگر 12.4 اینچی AMOLED بوده که وضوح QHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز است. پردازنده اسنپدراگون 865 و حافظه رم 8 گیگابایتی با 256 گیگابایت حافظه داخلی دیگر مشخصه تبلت پرچمدار آینده سامسونگ خواهد بود. در بحث دوربین نیز تبلت دو حسگر 13 و 5 مگاپیکسلی را شامل خواهد شد و جزئیات دقیقی در دست نیست به جز اینکه باتری 10 هزار میلی آمپری هم تدارک دیده خواهد شد. بهتر است تا 5 آگوست منتظر ماند و مشخص شود چه برنامه‌ای در سر دارد.

جزئیات دقیقی پیرامون این دستگاه موجود نیست و نمی‌دانیم سامسونگ چه برنامه ای در سر دارد. تنها باید انتظار داشت که بزودی از راه برسد و اطلاعات کاملی پیرامون آن ارائه شود. سامسونگ هر سال در تابستان سری گلکسی نوت و تبلت پرچمدار گلکسی تب اس را معرفی می کند. بنابراین باید تا 5 آگوست سال جاری منتظر ماند.

براساس تصویر اخیر این تبلت شباهت فاحشی به آیپد پرو داشته و حاشیه نمایشگر کمی دارد. همچنین با قلم بهبودیافته و صفحه کلید ارگونومیک هم همراه است. این تبلت طراحی متحول شده نسبت به نسل قبل پیدا کرده است و مدلی که پرچمدار بوده و از طراحی قابل توجهی برخوردار است. در سال جاری کره‌ای‌ها قصد دارند دو مدل تبلت گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس را معرفی کنند. دو تبلت 11 و 12 اینچی که رقیب مستقیم سری آیپد پرو اپل خواهند بود. مدتهاست که شایعه می‌شود سامسونگ درصدد بوده تا تبلت رقیبی برای آیپد پرو در نظر گیرد. بنابراین حال وقت آن رسیده که بزودی شاهد معرفی دو مدل تبلت سطح بالا سامسونگ باشیم.

بیشتر بخوانید  کالبدشکافی گلکسی بادز لایو سامسونگ

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی تب اس 7 سامسونگ بدون حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *