گلکسی اس 23 سامسونگ از کدام تراشه استفاده خواهد کرد ؟

گلکسی اس 23 سامسونگ از کدام تراشه استفاده خواهد کرد ؟

تراشه Exynos 2200 در گوشی های سری Galaxy S22 با انتقادات بسیار زیادی رو برو شد ، این انتقاد ها بیشتر در مورد گرم شدن بیش از حد و حتی ایجاد مشکلاتی در صفحه نمایش و عمر باتری این گوشی شده بود از این رو بسیاری از منتقدان بر این باورند در پرچمداران 2023 و 2024 شرکت سامسونگ از پردازنده های خانگی یعنی پردازنده های ساخته شده توسط خود سامسونگ استافده نخواهد کرد.

پردازنده اس 23 سامسونگ چه خواهد بود ؟

این سوال برای بسیاری از طرفداران سامسونگ مطرح شده است که آیا سامسونگ در نسل جدید گوشی های خود از این پردازنده استفاده خواهد کرد یا نه ؟ با ما همراه باشید.

این در حالی است که این شرکت گوشی های هوشمند خود را در کشور هایی مثل آمریکا و چین از تراشه های بسیار قدرتمند اسنپدراگون کوالکام مجهز می کند ، و در بازار های دیگر از جمله خاورمیانه از تراشه های اگزینوس استفاده می کند ، البته مدیران سامسونگ بر این باورند که بجای نگرانی در فروش گوشی های خود به دنبال توسعه پردازنده های خود بپردازند ، تا گوشی های خود را با پردازنده های داخلی خود یعنی اگزینوس روانه بازار کنند.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ در چه فکری است این در حالی است ، یکی از رسانه ها در کشور کره جنوبی اعلام کرده است که شرکت سامسونگ در صدد است تلاش خود را در طراحی گوشی های هوشمند آینده خود در سال 2023 و 2024 متمرکز کرده است ، و احتمال اینکه گوشی گلکسی اس 23 با تراشه های اسنپدراگون وارد بازار شود بیشتر است.

رولاند کوانت یکی از فعالان رسانه ای در حوزه گوشی های هوشمند در توییتی درباره احتمال بالای جانشین Exynos 2200 در گوشی های رده بالای سامسونگ در دوماه گذشته گفته بود اما هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ در برنامه های خود تغییری در این مدت داده است یا نه ؟

البته با توجه به خبری که امروز مشاوره خبری سامسونگ منتشر کرد ، که سامسونگ امسال تراشه اگزینوس پرچمدار تولید نخواهد کرد ، این شایعه ها احتمالا به واقعیت برسد.  پرچمداران آینده سامسونگ، گلکسی زد فولد 4 و فلیپ 4، به احتمال زیاد فقط در نسخه های اسنپدراگون عرضه خواهند شد. این گوشی‌های تاشو احتمالاً در ماه آگوست معرفی می‌شوند و با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 که اخیراً معرفی شده است، پشتیبانی خواهند شد .
Galaxy S23 تا ژانویه 2023 احتمالا منتشر شود ، بنابراین هنوز برای صحبت در مورد آن خیلی زود است. تعداد انگشت شماری از شایعات اولیه در مورد گوشی بعدی سری S سامسونگ منتشر شده است و بر اساس آنها، این گوشی ممکن است دارای دوربین 200 مگاپیکسلی این شرکت باشد، صفحه نمایش چهارگانه خمیده و دوربین جلویی زیر نمایشگر خواهد بود.
بنظر شما سامسونگ پردازنده های گوشی های پرچمدارش را با پردازنده اسنپدراگون ارائه خواهد کرد ؟
به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی s7 با سه پردازنده متفاوت خواهد آمد!

نظرات در مورد : گلکسی اس 23 سامسونگ از کدام تراشه استفاده خواهد کرد ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *