گلکسی اس 10 نسخه 5جی آپدیت جدید دریافت کرد

گلکسی اس 10 نسخه 5جی آپدیت جدید دریافت کرد

سامسونگ اخیراً اعلام کرده که سری گلکسی اس 10 به پایان عمر خود رسیده و دیگر از این مدل ها پشتیبانی نرم افزاری نخواهد کرد. این شرکت کره‌ای دستگاه‌های قدیمی مانند گلکسی S10، S10+ و S10e را از برنامه آپدیت عمومی خود حذف کرد، با این حال، Galaxy S10 5G پس از انتشار بعدها موفق شد آپدیت فصلی را دریافت کند.  اکنون تنها چند روز پس از اعلام این خبر، سامسونگ آپدیت جدیدی را برای این گوشی ارائه کرده است.

در اخباری که باعث ایجاد احساسات متفاوت در بین کاربران می شود، گلکسی اس 10 5G دریافت آپدیت نرم افزاری جدیدی را آغاز کرده است که وصله امنیتی آوریل 2023 را به ارمغان می آورد. اگرچه بعید بوده که به‌روزرسانی‌ها ویژگی‌های جدیدی را معرفی کنند، کاربران S10 5G می‌توانند مطمئن باشند که حداقل آسیب‌پذیری‌های امنیتی را برطرف می‌کند. Sammobile خاطرنشان می کند که این آپدیت در حال حاضر تنها در یک کشور ارائه می شود و باید در روزهای آینده به مناطق بیشتری گسترش یابد.

آپدیت امنیتی آوریل برای گلکسی اس 10 5G با شماره ساخت G977BXXSEHWC1 منتشر شد. کاربران باید برای همین یک اعلان OTA دریافت کنند. برای دانلود دستی، به منوی تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار بروید.

سامسونگ تا کنون پادشاه بلامنازع به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری در صنعت است و به‌روزرسانی‌های به‌موقع را برای گوشی‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌های خود ارائه می‌کند. این شرکت سه سال به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و چهار سال وصله‌های امنیتی را برای دستگاه‌هایی که قبل از سال 2019 عرضه شده‌اند، ارائه می‌کند. برای گوشی‌های جدیدتر، با چهار سال به‌روزرسانی اندروید و پنج سال وصله‌های امنیتی، حتی بهتر می‌شود. با این حال، با افزایش سن دستگاه ها، سامسونگ آنها را به یک آپدیت سه ماهه یا دوسالانه منتقل می کند.

در اخباری مرتبط در سال 2021، AMD و سامسونگ به طور مشترک یک GPU مبتنی بر RDNA2 برای چیپست‌های اگزینوس توسعه دادند که با Exynos 2200، تراشه‌ای که سری Galaxy S22 را قدرت می بخشید، معرفی شد. متأسفانه، تراشه کاملاً انتظارات را برآورده نکرد. در واقع، در مقایسه با گره های کلاس 5 نانومتری رقیب خود TSMC بسیار ضعیف بود.

با وجود این، AMD و سامسونگ اکنون اعلام کرده اند که این دو شرکت در حال تمدید قرارداد مجوز معماری GPU برای SoC های Exynos شرکت کره ای هستند.

بیشتر بخوانید  مشکل هنگ کردن گلکسی نوت 8 نیز خبرساز شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی اس 10 نسخه 5جی آپدیت جدید دریافت کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *