گزینه های رنگی سری آیفون 14 لو رفت

گزینه های رنگی سری آیفون 14 لو رفت

تا عرضه سری آیفون 14 هنوز چند ماه باقی مانده است و این دستگاه قبلاً در معرض افشای جزئیات طراحی، مشخصات دوربین و جزئیات چیپ قرار گرفته است. اکنون، یک افشا جدید منتشر شده است که اطلاعاتی در مورد گزینه های رنگی آیفون های آینده ارائه می دهد.

در یک پست حذف شده در Weibo که توسط AppleTrack مشاهده شده است، یک راهنما اعلام کرد که آیفون 14 و آیفون 14 مکس ظاهراً در رنگ‌های سیاه، سفید، آبی، قرمز و بنفش در دسترس خواهند بود در حالی که آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس در چهار رنگ طلایی، نقره ای، گرافیتی و بنفش به فروش می رسند.

بر اساس این گزارش، رنگ بنفش برای هر دو گوشی آیفون 14 و آیفون 14 پرو، پوشش منحصر به فردی خواهد داشت که بر اساس شرایط نوری، رنگ را تغییر می دهد. علاوه بر این، گزارش همچنین بیان می‌کند که مدل‌های آیفون 14 دارای فلاش True Tone جدید هستند که شبیه یک دایره کوچک در یک دایره بزرگ است.

گفته می‌شود که برای سری آیفون 14، اپل ناچ را کنار گذاشته و به دنبال حفره دوربین به شکل بیضی برای قرار دادن سخت‌افزار Face ID و دوربین جلو است. در مورد دوربین فونت، کل مجموعه آیفون 14 دارای سنسور دوربین جلویی به روز شده با دیافراگم f/1.9 و پشتیبانی از فوکوس خودکار خواهد بود.

همچنین انتظار می‌رود آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس با پیکربندی دوربین عقب ارتقا یافته عرضه شوند و احتمالاً از یک لنز واید 48 مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی با پشتیبانی از فیلم‌برداری 8K برخوردار باشند. همانطور که در رندرهایی که اخیراً فاش شده است، انتظار می رود که این امر منجر به برآمدگی دوربین ضخیم تر برای گوشی های هوشمند شود.

گزارش‌های قبلی همچنین اشاره کرده‌اند که مدل‌های پرو و ​​غیرپرو این تفاوت قابل توجهی بین آنها خواهند داشت. انتظار داریم آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس از تراشه A16 Pro استفاده کنند، در حالی که مدل های ساده آیفون 14 و آیفون 14 مکس از تراشه A16 Bionic استفاده می کنند که گفته می شود نسخه کمی بهبود یافته A15 Bionic خواهد بود.

در اخباری مرتبط نوامبر 2021، ما گزارش داده بودیم که اپل احتمالا سری آیفون 14 پرو آینده خود را با پورت USB Type C به جای درگاه لایتنینگ معمولی عرضه می کند. اما متاسفانه ممکن است اینطور نباشد.

طبق گفته iDropNews، غول کوپرتینویی ممکن است پورت لایتنینگ قدیمی را برای مدل‌های iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max در سال جاری حفظ کند. این گزارش می افزاید که دلیل عدم تغییر برند به سمت پورت های USB Type C سود است. در حالی که برخی در ابتدا ادعا می کردند که سازنده آیفون منتظر است زیرا قصد دارد در نهایت به طراحی بدون پورت تغییر کند، آخرین گزارش می گوید که اپل صرفاً به پول توجه دارد.

برای کسانی که اطلاع ندارند، این برند می تواند از هر سازنده شخص ثالثی که به دنبال فروش کابلی است که دارای پورت Lighting است، حق امتیاز دریافت کند. به عبارت دیگر، تغییر به استاندارد جهانی USB-C باعث از دست دادن جریان ثابت درآمد می شود. بنابراین همانطور که مطرح می شود، به احتمال زیاد این شرکت تا زمانی که یک آیفون بدون پورت در بازار عرضه شود، به طراحی اختصاصی خود پایبند بماند. اگرچه، همه چیز بد نیست، زیرا این برند حداقل قصد دارد پورت لایتنینگ را در آیفون ارتقا دهد.

پورت لایتنینگ در سری جدید آیفون 14 پرو به جای سرعت قدیمی USB 2.0 که در آیفون های گذشته رایج بوده، دارای سرعت USB 3.0 است. به این معنا که نسل بعدی آیفون از سرعت انتقال اطلاعات سریع‌تر پشتیبانی می‌کند، که باید یک امتیاز بزرگ برای سازندگان باشد. با راه اندازی ProRes توسط این برند، کیفیت و حجم ویدیوها در آیفون ها افزایش یافته است. البته خبری از ویژگی در نسخه مکس و پایه نیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گزینه های رنگی سری آیفون 14 لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *