انتشار اطلاعاتی از گوشی موتورولا ThinkPhone

انتشار اطلاعاتی از گوشی موتورولا ThinkPhone

مشخصات گوشی ThinkPhone موتورولا به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. این گوشی هوشمند اندرویدی پریمیوم در گذشته چندین بار در اینترنت ظاهر شده بود، اما این بار پوسترهای تبلیغاتی متعددی بارگذاری شده است که اطلاعات جدیدی در مورد طراحی و مشخصات مورد انتظار گوشی هوشمند پرچمدار اندرویدی از برند متعلق به لنوو ارائه می دهد. .

افشای جدیدی از ThinkPhone موتورولا شامل تصاویر تبلیغاتی از این گوشی است که طراحی آن را آشکار می کند. تصاویر فاش شده وجود دوربین پشتی سه گانه و بافت فیبر کربنی در پشت گوشی هوشمند اندرویدی برتر را دوباره تایید می کند.

ThinkPhone را می توان در کنار لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Carbon مشاهده کرد. این تصاویر یک جزیره دوربین پشتی مستطیلی با تنظیمات دوربین سه گانه را نشان می دهد. افشای اطلاعات قبلی در مورد این تلفن هوشمند ادعا کرده بود که Motorola ThinkPhone دارای لنز اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED خواهد بود.

به نظر می رسد موتورولا ThinkPhone دارای حاشیه های باریک یکنواخت، دوربین جلویی سوراخ دار در بالای نمایشگر و یک دکمه عملکرد قرمز اختصاصی در سمت چپ است. هدف اصلی آن یک راز باقی مانده است.

آخرین افشای اطلاعات موجود در مورد مشخصات و طراحی گوشی را دوباره تکرار می کند. اخیراً فاش شده ادعا می کند که این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی فول اچ دی پلاس P-OLED با نرخ رفرش 144 هرتز است. موتورولا ThinkPhone باید دارای رم 8 یا 12 گیگابایتی باشد که با حافظه داخلی 128، 256 یا 512 گیگابایتی همراه خواهد بود.

گوشی هوشمند اسرارآمیز Lenovo متعلق به زیر نام تجاری “Think” شایعه شده است که روی Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 اجرا می شود. همچنین انتظار می رود این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باشد که گفته می شود از شارژ سریع 68 واتی و شارژ بی سیم 15 واتی پشتیبانی می کند.

علاوه بر دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی که می‌تواند مجهز به OIS باشد، می‌توان یک لنز 13 مگاپیکسلی ثانویه فوق عریض و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود داشت. به نظر می رسد گوشی هوشمند اندرویدی ممتاز دارای یک لایه فیبر آرامید با قاب آلومینیومی است. گزارش های قبلی ادعا می کردند ابعاد این گوشی 158.76mm x 74.38mm x 8.26mm است.

بیشتر بخوانید  موتورولا Moto E14 بزودی از راه می رسد

نه لنوو و نه موتورولا وجود گوشی هوشمند “Think” را اعتراف نکرده اند. هیچ تیزر یا اشاره ای به موتورولا ThinkPhone در هیچ سند رسمی وجود ندارد. با این وجود، پوسترهای فاش شده می توانند واقعی باشند. اگر آنها معتبر باشند، موتورولا می تواند دسته جدیدی از ابزارهای قابل حمل را آماده کند که می تواند شامل لپ تاپ Lenovo ThinkPad X1 Carbon و Motorola ThinkPhone باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از گوشی موتورولا ThinkPhone

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *