کنسول گیمینگ دستی ریزر Edge عرضه شد

کنسول گیمینگ دستی ریزر Edge عرضه شد

به نظر می‌رسد شروع سرویس‌های پخش آنلاین بازی جان تازه‌ای را در صنعت بازی‌های دستی تا حدودی راکد ایجاد کرده است، زیرا چند شرکت سازنده اصلی کنسول‌های مبتنی بر اندروید را دقیقاً برای این منظور راه‌اندازی کرده‌اند. در نمایشگاه CES 2023، ریزر از نسخه خود از بازی استریم دستی به نام Razer Edge رونمایی کرد.

اکنون، این کنسول بالاخره برای خرید در ایالات متحده در دسترس است. دو نسخه از این کنسول وجود دارد. اولین گزینه یک گزینه فقط Wi-Fi است که قبل از مالیات 399.99 دلار آمریکا هزینه دارد. دیگری دارای اتصال 5G است و با قیمت 599.99 دلار آمریکا به فروش می رسد. مدل 5G انحصاری Verizon است و در صورت اضافه کردن خط جدید فقط 359.99 دلار هزینه خواهد داشت.

شایان ذکر است، Verizon به دریافت 599.99 دلار آمریکا ادامه خواهد داد، اما اعتبار تبلیغاتی 239.99 دلار آمریکا را در مدت 36 ماه اعمال خواهد کرد. Razer Edge 5G همچنین با خرید یک گوشی هوشمند جدید 5G از Verizon با قیمت 179.99 دلار آمریکا در دسترس است.

از نظر مشخصات، Razer Edge یک صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با وضوح صفحه نمایش 2400 در 1080 پیکسل و نرخ تجدید 144 هرتز ارائه می دهد. ابعاد آن 260 × 85 × 11 میلی متر است و وزن آن 401 گرم است.

در زیر کاپوت، چیپست Qualcomm Snapdragon G3x Gen 1 وجود دارد که وظیفه محاسبات محلی را بر عهده دارد. این گوشی دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 و 8 گیگابایت رم LPDDR5 است و یک کارت microSD می تواند این حافظه را تا 2 ترابایت افزایش دهد.

این دستگاه دارای سنسور دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی است که از فیلمبرداری 1080p با سرعت 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می کند. علاوه بر این، از THX Spatial Audio و بلندگوهای دو طرفه با دو میکروفون دیجیتال پشتیبانی می کند.

سیستم عامل دستگاه، Android 12L، به کاربران امکان دسترسی به مجموعه وسیعی از برنامه‌ها و بازی‌های فروشگاه Google Play را می‌دهد. دستگاه بازی قابل حمل با لانچرهایی برای Xbox Cloud Gaming، Nvidia GeForce Now، Steam Link و سایر سرویس‌های بازی ابری از پیش نصب شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساندبار گیمینگ ریزر Leviathan V2 X معرفی شد

نظرات در مورد : کنسول گیمینگ دستی ریزر Edge عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *