کنسول دستی Retroid Pocket Flip معرفی شد

کنسول دستی Retroid Pocket Flip معرفی شد

GoRetroid کنسول بازی دستی Retroid Pocket Flip را معرفی کرد. Retroid Pocket Flip با الهام از Nintendo DS با طراحی تاشو طراحی شده است که در چندین رنگ موجود خواهد بود.

Retroid Pocket Flip جدیدترین اضافه شده به خانواده Retroid دستی، شباهت زیادی به Nintendo DS Lite دارد. Nintendo DS یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های دستی بازی است که تا کنون منتشر شده است.

ابعاد Retroid Pocket Flip 139 x 82 x 25.4 میلی‌متر است، بنابراین کمی ضخیم‌تر از DS Lite است. دارای دکمه های ماشه در پشت دستگاه و همچنین مجموعه ای استاندارد از دکمه ها است. این دکمه ها شامل دکمه های چهار وجهی، یک پد جهت، دو دکمه میانی و دو جوی استیک تخت هستند. همچنین دو دکمه شانه (L1 و R1) علاوه بر دکمه های ماشه (L2 و R2) وجود دارد.

جوی استیک های Retroid Pocket Flip ظاهراً روی سطح نصب شده اند و احتمالاً مشابه جوی استیک های کشویی Nintendo DS عمل می کنند. گزینه های اتصال برای گوشی دستی عبارتند از USB-C، جک هدفون و پورت micro-HDMI. این گوشی همچنین دارای اسلات هایی برای کارت های microSD خواهد بود.

مشخصات سخت افزاری کامل این گوشی هنوز منتشر نشده است، زیرا این شرکت می گوید این جزئیات را این هفته اعلام خواهد کرد. این مدل حداقل باید دارای مشخصات مشابه یا بهتر از Retroid 3+ باشد. Retroid 3+ می تواند چندین عنوان پلی استیشن 2 و اکثر بازی های GameCube را تقلید کند. Pocket Flip در پنج گزینه رنگی در دسترس خواهد بود اما تاریخ عرضه آن مشخص نیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کنسول دستی Retroid Pocket Flip معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *