کنسول دستی OneXPlayer 2 معرفی شد

کنسول دستی OneXPlayer 2 معرفی شد

اوایل این ماه، One-Netbook کنسول دستی OneXPlayer mini Pro را عرضه کرد. در حال حاضر، این برند یک کنسول آینده را برای بازار چین به نام OneXPlayer 2 معرفی کرده است. برای کسانی که نمی‌دانند، کنسول‌های OneXPlayer در اصل رایانه‌های شخصی دستی هستند که سیستم‌عامل‌های ویندوز را اجرا می‌کنند و با سخت‌افزار توانمندی عرضه می‌شوند که به کاربران اجازه می‌دهد تا تقریباً با آنها بازی کنند. مانند هر کنسول دستی دیگر.

در یک ویدیوی تیزر اخیر، این شرکت طراحی OneXPlayer 2 را فاش کرد. برای اولین بار، این برند کنترل‌کننده‌های جداشدنی مشابه آنچه در کنسول‌های نینتندو دیده می‌شود ارائه می‌کند.

مشابه با OneXPlayer mini Pro که اخیراً راه اندازی شده است، کنسول جدید همچنین از پردازنده AMD Ryzen 7 6800U بهره می برد و همچنین گزینه ای برای رفتن به مسیر اینتل با پردازنده i7 نسل سیزدهم وجود خواهد داشت. صفحه نمایش کنسول جدید یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 8.4 اینچی با وضوح 2.6K خواهد بود.

از دیگر ویژگی های این سری می توان به دست خط 4096 سطحی، بلندگوهای دوگانه با گواهی تنظیم هارمن و نور محیطی نارنجی مشخص سری اشاره کرد. تاریخ انتشار رسمی OneXPlayer 2 هنوز اعلام نشده است، اما استخدام نسخه بتای بسته جهانی آغاز شده است.

با توجه به مشخصات OneXPlayer، می‌توان انتظار داشت یک کانکتور داک کیبورد در پایین کنسول به همراه یک پایه پایه نینتندو سوییچ وجود داشته باشد. کنترل صدا به همراه حسگر اثرانگشت را می توان در پشت دستگاه انتظار داشت. در بالا، کنسول احتمالاً دارای چند دریچه خنک کننده و ورودی/خروجی با جک ترکیبی میکروفون-هدفون، چند پورت USB-C، یک درگاه کارت microSD و یک کانکتور USB 3.0 خواهد بود.

این تیزر به وضوح نشان می دهد که ما یک کنترلر به سبک X-box با دکمه های شانه و ماشه در بالا دریافت خواهیم کرد. انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به عرضه، جزئیات بیشتری در مورد کنسول ظاهر شود، پس با ما همراه باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کنسول دستی OneXPlayer 2 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *