کل هزینه کارت ملی هوشمند چقدر است ؟

ثبت نام کارت ملی هوشمند

هزینه کارت ملی هوشمند : همانطور که می دانید سال 96 آخرین سالی بود که می توان از کارت ملی های قدیمی استفاده کرد ، از سال 97 کارت ملی های قدیمی دیگر اعتبار ندارند و برای بروکراسی اداری و مدارک لازم برای کار های اداری از سال 97 به بعد باید تمامی افراد کارت ملی هوشمند دریافت نمایند. اما هزینه کارت ملی هوشمند چقدر است ؟

هزینه دریافت کارت ملی هوشمند

براساس اعلام سخنگوی سازمان ثبت و احوال ایران ، کل هزینه کارت ملی هوشمند 31 هزار تومان است، که 21 هزار تومان از این مبلغ به خزانه واریز می شود.

سخنگوی سازمان ثبت احوال ایران در مصاحبه ای اعلام کرد اگر هزینه هایی بالاتر از مبالغ اعلام شده از ثبت نام کنندگان دریافت گردد ، غیر قانونی می باشد.

اگر به دنبال اطلاعات کاملی از نحوه ثبت نام کارت ملی هوشمند و لینک ثبت نام اینترنتی کارت ملی هوشمند هستید ، پیشنهاد می کنم حتما مقاله ثبت نام کارت ملی هوشمند ( ncr.ir ) را مطالعه نمایید.

براساس اعلام سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور ، افرادی که کارت ملی قدیمی آنها مربوط به سال های ۸۰ تا ۸۹ است ، هر چه سریعتر نسبت به تعویض کارت ملی قدیمی خود و دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نمایند.

شایان ذکر است هزینه کارت ملی هوشمند نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است ، قبلا با هزینه 29 هزار تومان می توانستید بصورت کامل ثبت نام کارت ملی هوشمند تان را کامل کنید ، هم اکنون برای ثبت نام کارت ملی هوشمند باید هزینه 31 هزار تومان برای ثبت نام بعلاوه 2 هزار تومان بابت دریافت کارت پرداخت نمایید.

برای جلوگیری از پرداخت هزینه اضافی ثبت نام کارت ملی هوشمند هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام نمایید. سایت اینترنتی ثبت نام کارت ملی هوشمند را هم می توانید در مقاله سایت تعویض کارت ملی هوشمند بخوانید.

2.2/5 - (4 امتیاز)

بیشتر بخوانید  نرم افزار ثبت نام کارت ملی هوشمند

نظرات در مورد : کل هزینه کارت ملی هوشمند چقدر است ؟

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. هزینه کامل برای دریافت کارت ملی هوشمند پرداخت نموده ام بعد از سه سال که کارت صادر شده و آمده جهت دریافت میگویند پنج هزار و پانصد تومان برای تحویل باید پرداخت کنید دلیل این هزینه اضافه چیست