کرونا درآمد شرکت Infineon تولیدکننده چیپ های نیمه هادی را کم کرد

Infineon

براساس گزارش تازه انتشاریافته، شرکت آلمانی Infineon، برای سه ماهه سوم سال 2020 این شرکت انتظار داریم شاهد درآمدی بین 2.3 تا 2.6 میلیارد یورویی با حاشیه سود 14 درصدی باشیم. در سوی دیگر این شرکت برای کل سال 2020 انتظار درآمد 8.5 میلیارد یورویی بوده و حاشیه سود هم به 13 درصد خواهد رسید. گفته شده بخش اتومبیل این شرکت در سه ماهه سوم سال کاهش درآمد 25 درصدی را تجربه خواهد کرد.

ضرر خالص شرکت در سه ماهه امسال به 313 میلیون یورو می‌رسد و این در حالی است که کاهش 48 میلیون یورویی در سه ماهه دوم سال جاری مشاهده کرده است. شایان ذکر است که ضرر عملیاتی در مقایسه با درآمد عملیاتی 226 میلیون یورویی بود که در سه ماهه قبلی این رقم 93 میلیون یورو اعلام شد. متاسفانه نتایج مالی سه ماهه دوم سال 2020 از 27 میلیون به 79 میلیون یورو رسیده است. این ضرر مالی از نتایج به دست آمده، ناشی از بازپرداخت مالی Cypress بوده و Infineon را با ضرری رو به رو کرد.

Reinhard Ploss مدیرعامل این شرکت اخیرا اعلام کرد که شیوع ویروس همه گیر تقاضا را با کاهش رو به رو ساخته و روی بازار هدف آنها تاثیر بسزایی داشته است. با این حساب باید انتظار داشت در آینده نزدیک شاهد کاهش درآمد این شرکت آلمانی فعال در صنعت صنایع الکترونیک باشیم.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کرونا درآمد شرکت Infineon تولیدکننده چیپ های نیمه هادی را کم کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *