اکنون می توانید آیفون 14 و 14 پلاس را با رنگ زرد پیش خرید کنید

اکنون می توانید آیفون 14 و 14 پلاس را با رنگ زرد پیش خرید کنید

اوایل این هفته، اپل گزینه رنگ زرد جدیدی را برای آیفون 14 و آیفون 14 پلاس معرفی کرد. سایه جدید جالب به نظر می رسد و ما را به یاد OG Lumia 1020 می اندازد که رنگ زرد را مانند هیچ دیگری نداشت. هر دو مدل آیفون هم‌اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس هستند و از روز سه‌شنبه، 14 مارس در دسترس هستند.

از امروز، آیفون 14 و آیفون 14 پلاس زرد رنگ را می توان در بیش از 60 کشور از جمله ایالات متحده، استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، ژاپن، کره جنوبی و بریتانیا پیش خرید کرد. در 14 مارس در فروشگاه‌ها در دسترس است. اگر تعجب می‌کنید – هیچ گزینه رنگ جدیدی برای iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max وجود ندارد.

آیفون 14 زرد از 799 دلار و آیفون 14 پلاس از 899 دلار شروع می شود و هر دستگاه با مجموعه ای از مشخصاتی که از گوشی های اصلی دریافت می کنید ارائه می شود. سایه جدید زرد به گزینه های رنگی موجود Midnight، Starlight، (محصول) قرمز، آبی و بنفش مدل های آیفون می پیوندد.

طراحی آیفون ها ثابت مانده است. جزیره دوربین نمادین و لوگوی اپل در پشت وجود دارد. در قسمت جلو، بریدگی امضای اپل و یک صفحه نمایش تخت را می بینیم. سایه زرد کاملاً … اوه زرد به نظر می رسد و سرگرم کننده و پرانرژی به نظر می رسد.

شایان ذکر است که اپل معمولاً در اواسط چرخه محصول دستگاه، اغلب در فصل بهار، گزینه های رنگی جدیدی را برای آیفون معرفی می کند تا فروش را افزایش دهد. به عنوان مثال، سال گذشته در ماه مارس، اپل گزینه‌های رنگ سبز جدید را برای آیفون 13 و آیفون 13 مینی و گزینه‌های رنگ سبز آلپاین جدید برای مدل‌های آیفون 13 پرو منتشر کرد. و در آوریل 2021، این شرکت رنگ بنفش را به گزینه های رنگی مینی آیفون 12 و آیفون 12 اضافه کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اکنون می توانید آیفون 14 و 14 پلاس را با رنگ زرد پیش خرید کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *