کامپیوتر همه کاره لنوو Yoga AIO 7 در راه است

کامپیوتر همه کاره لنوو Yoga AIO 7 در راه است

ز، این هفته اعلام کرده است که یک رایانه شخصی جدید Lenovo Yoga AIO 7 به زودی در دسترس خواهد بود، اگرچه هنوز قیمت یا در دسترس بودن آن اعلام نشده است. برای یک نشانه و یک رقم ، نسخه قبلی 2000 دلار قیمت داشت.

لنوو گفته است که Yoga AIO 7 جدید در آمریکای شمالی در دسترس نخواهد بود، اما در دیگر «بازارهای جغرافیایی انتخابی» در دسترس است. مثل همیشه به محض در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر، شما را مثل همیشه در جریان قرار خواهیم داد.

یکی از ویژگی‌های جدید AIO 7 این است که دارندگان تلفن می‌توانند به صورت بی‌سیم صفحه نمایش گوشی خود را به نمایشگر بفرستند. صفحه نمایش 27 اینچی را می توان در صورت تمایل از حالت افقی استاندارد به جهت عمودی چرخاند.

لنوو توضیح داد که گوشی‌های هوشمندی که می‌خواهند محتوای خود را نمایش دهند، باید از فناوری‌های DLNA، AirPlay، Miracast یا LElink پشتیبانی کنند. رایانه جدید Lenovo Yoga AIO 7 آل این وان مجهز به پردازنده Ryzen 6000 AMD است و دارای یک ارتقاء بوده که انتخاب کارت گرافیک AMD Radeon RX 6600M را ارائه می دهد. AIO 7 همچنین به شما امکان می دهد لپ تاپ خود را با استفاده از USB-C وصل کنید و هر دو دستگاه را با استفاده از یک صفحه کلید و ماوس کنترل کنید.

در اخباری مرتبط لنوو ThinkPad Neo 14 را برای بازار چین عرضه کرده است. ThinkPad Neo 14 یک ThinkPad با نمایشگر 14 اینچی است که شباهت زیادی به ThinkBook 14p دارد. ThinkPad Neo 14 انحصاری چین دارای کد قبلی ThinkPad E14 Pro بوده و از ویژگی های مناسبی بهره می برد.

همانطور که در نامش مشخص است، ThinkPad Neo 14 دارای صفحه نمایش 14 اینچی با وضوح 2.2K با نسبت تصویر 16:10 است. طراحی آن جدا از سری ThinkPad E بوده زیرا از طراحی لولای پایه بالا کلاسیک استفاده می کند. طراحی لولا در قسمت عقب فضایی را برای قرار دادن خروجی فن خنک کننده و همچنین درگاه های USB-A و HDMI به وجود آورد.

ThinkPad Neo 14 دارای صفحه کلید ThinkPad و TrackPoint است و CPU اینتل Alder-Lake را در خود جای داد. CPU این امکان را دارد که به پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce RTX 2050 مجهز شود. ظرفیت باتری ThinkPad Neo 14 بیش از 57 وات ساعت بوده و ظرفیت رم دستگاه تا 32 گیگابایت می رسد.

بیشتر بخوانید  رونمایی لنوو از نمایشگر عریض ThinkVision P49w

مشتریان مستقر در چین می توانند لپ تاپ ThinkPad Neo 14 را با قیمتی معادل 1150 دلار خریداری کنند. این نوت بوک در شاسی‌های آلومینیومی مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد، اما هنوز هیچ نشانه‌ای مبنی بر عرضه آن در بازارهای منتخب وجود ندارد. نام تجاری ThinkPad قبلا زیر نظر IBM بود. لنوو در سال 2005 بخش رایانه های شخصی IBM را تصاحب کرد و به این ترتیب مالکیت برند ThinkPad را در اختیار گرفت.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کامپیوتر همه کاره لنوو Yoga AIO 7 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *