کارت مرزنشینان و مزایای استفاده از آن

کارت الکترونیک مرزنشین

کارت مرزنشینان و مزایای استفاده از آن ؟ کارت مرزنشینان چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ براساس اطلاعات موجود افرادی که در نزدیک مرز های مبادلاتی کشور زندگی می کنند می توانند اقدام به دریافت کارت مرزنشینان اقدام نمایند. افرادی که دارای کارت مرزنشینان هستند می توانند سالانه تا سقف تعیین شده کالاهای مجاز را وارد کشور کنند.

مزایای کارت مرزنشینان

براساس اطلاعات موجود افرادی که دارای کارت مرزنشینان هستند می توانند به ازای هر نفر کالا وارد کشور کنند. هدف از صدور کارت مرزنشینان کمک به اشتغالزایی برای مرزنشینان کشور می باشد.

نحوه ثبت نام کارت مرز نشینان

برای ثبت نام برای دریافت کارت مرزنشینان شما می توانید به مراکز پیشخوان دولت در شهرستان های همجوار مرز های کشور مراجعه نمایید و اقدام به دریافت کارت مرزنشینان نمایید.

کارت مرزنشینان در کدام استان های کشور ارائه می شود؟

براساس اعلام مراکز پیشخوان دولت ، مرزنشینان عزیز در استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، ایلام، کردستان، کرمانشاه، خراسان جنوبی، رضوی، شمالی، گلستان، بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، گیلان و مازندران می توانند نسبت به دریافت کارت مرز نشینان اقدام نمایند.

شما می توانید اطلاعات بیشتری از کارت مرز نشینان را در اینجا مشاهده نمایید. آخرین اخبار و وضعیت کارت مرزنشینان در این لینک قابل مشاهده و مطالعه است.

سامانه جامع مرزنشینان کشور

یکی از وب سایت های مرتبط با خدمات کارت مرزنشینان ، وب سایت زیر است که این سامانه متعلق به تعاونی مرزنشینان کشور می باشد. برای پیگیری کارت مرزنشینان می توانید از اینجا اقدام نمایید.

4/5 - (28 امتیاز)

نظرات در مورد : کارت مرزنشینان و مزایای استفاده از آن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *