چگونه عکاسی صنعتی حرفه ای به فروش شما کمک می کند

چگونه عکاسی صنعتی حرفه ای به فروش شما کمک می کند

فروش محصولات باید از طریق بازاریابی پشتیبانی شود. آنچه دقیقاً فروخته می شود می تواند متفاوت باشد – محصول شما می تواند یک کالای خاص ، یک نوع خدمات یا نام تجاری شما در کل باشد – اما تلاش های بازاریابی شما باید از محصول شما پشتیبانی کرده و فروش را افزایش دهد. که شامل عکاسی شما می شود.

مردم یادگیرنده بصری هستند. بر اساس گزارشات CrowdRiff در واقع 90 درصد از اطلاعات ارسال شده به مغز بصری است ، به این معنی که عکاسی با کیفیت به شما این فرصت را می دهد تا تأثیر بسزایی داشته باشید. با این حال ، همه تصاویر برابر نیستند. ممکن است بیرون آوردن گوشی و گرفتن چند عکس از محصولات شما ارزان و آسان به نظر برسد ، اما تفاوت در کیفیت می تواند خریداران بالقوه را داشته باشد که کیفیت مارک شما را حس کنند. در همین حال ، عکاسان حرفه ای می توانند انواع عکاسی متناسب با نیاز شما ارائه دهند:

عکاسی صنعتی

عکاسی از محصول

عکاسی تبلیغاتی

معماری و عکاسی داخلی

عکاسی برای وبسایت های فروشگاهی و …

عکاسی از غذا و نوشیدنی

عکاسی سبک زندگی

صرف نظر از عکاسی شما ، مهم است که در نظر بگیرید که چگونه عکاسی حرفه ای به کسب و کار شما برتری بیشتری نسبت به رقبای شما می دهد. در اینجا سه ​​روش بزرگ وجود دارد که خدمات عکاسی حرفه ای مناسب می تواند به شما در فروش کمک کند.

 

عکاسی نام تجاری شما را در بهترین نور ممکن نشان می دهد

محصول شما برند شماست و برند شما همه چیز است. شما همیشه نمی دانید که مصرف کنندگان مارک شما را در کجا پیدا می کنند ، اما می خواهید مطمئن شوید که آنچه می بینند تأثیر خوبی بر آنها می گذارد.

عکس های با کیفیت این قدرت را دارند که مردم را از محصول شما آگاه کرده تا آنها را بخواهند ، خریداری کنند و سپس آنها را به افرادی که می شناسند توصیه کنند. با این حال ، عکاسی به دو صورت کار می کند. اگر کسی یک عکس خوب را در جایی ببیند ، می تواند یک پیام مثبت را منتقل کند. به نوبه خود ، تصاویر بد و آماتور می توانند این تصور را ایجاد کنند که شرکت شما به اندازه رقبا شما خوب نیست.

مردم تمایل دارند محصولاتی را خریداری کنند که ظاهر خوبی دارند. به گفته Hubspot ،  در واقع 67 درصد از مصرف کنندگان می گویند که کیفیت تصویر محصول در انتخاب و خرید محصول” بسیار مهم “است.”مهم نیست که یک تصویر در بروشور باشد ، روی بیلبورد یا در اینستاگرام باشد ، کیفیت بسیار مهم است – به خصوص اگر رقبای شما سعی می کنند ، همان مشتریان را با تصاویر خود به وجد آورد. این بدان معناست که ممکن است بخواهید از عکس گرفتن با iPhone خودداری کنید و به متخصصانی مراجعه کنید که می دانند چه کار می کنند.

عکاسی صنعتی حرفه ای می تواند به برند شما قدرت بصری لازم برای موفقیت را بدهد. وقتی با یک حرفه ای کار می کنید ، تصاویر شما به خوبی روشن ، روتوش شده و تا حد ممکن جذاب به نظر می رسند تا مارک شما توجه مخاطبین مورد نظر شما را جلب کند. این باعث می شود شما حرفه ای تر به نظر برسید و محصول ویا کارخانه و یا خط تولید  خود را در بهترین نور ممکن نشان دهید.

چگونه عکاسی صنعتی حرفه ای به فروش شما کمک می کند

عکاسی صنعتی از خط تولید ، نمونه تصویری از شرکت طرح گندم ، برای مشاهده صدها تصاویر تبلیغاتی ، صنعتی ، عکاسی از محصولات و … بر روی عکاسی صنعتی کلیک کنید.

 

عکاسی حرفه ای صنعتی به شما کمک می کند تا خود را از رقبا متمایز کنید

در گذشته ، شرکت ها بر روی تولید عکس های بزرگ تمرکز می کردند تا یک یا دو عکس قابل توجه به دست آورند و آنها را در جایی قرار دهند که قابل دید باشد. این برنامه این روزها جواب نمی دهد. فناوری نحوه برخورد مردم با مارک ها را تغییر داده است. در نتیجه ، سرمایه گذاری بر روی چندین تصویر و پخش آنها در همه پلتفرم ها و رسانه های مختلف بسیار مهمتر از قبل شده است، به طوری که مارک تجاری شما هر جا که مخاطب می رود ، باید باشد

مشکل این است که این فرآیند یک راز نیست. شرکت های سراسر کشور برای جذب مشتری و فروش محصولات خود به عکاسان حرفه ای مراجعه می کنند. وقتی مردم روزانه به یک میلیون عکس نگاه می کنند ، چگونه می توانند آنها یا همان شما را به خاطر بسپارند؟ اگر با متخصصان کار کنید ، ممکن است بتوانند از تصاویر شما به گونه ای استفاده کنند که آنها را بیشتر برجسته کند.

یک استودیو عکاسی حرفه ای خوب که سایر قابلیت های چند رسانه ای را ارائه می دهد ، تجارت شما را با بسیاری از امکانات بازاریابی روبرو می کند. به عنوان مثال ، متخصص می تواند عکس های حرفه ای را برای ایجاد GIF به هم بچسباند. کیفیت تصاویر شما نه تنها کیفیت نام تجاری شما را نشان می دهد ، بلکه کیفیت خود محصول را با این برجستگی نمایان میکند.

عکاسی چیزی است که شما به مشتریان خود می فروشید

محصولات شما باید فراتر از ظاهر عالی باشند. آنها همچنین باید با مشتریان شما ارتباط داشته باشند.

در عصر حاضر ، قصه گویی به فروش می رسد. مصرف کنندگان می خواهند تصمیم خرید آنها معنا داشته باشد. کاتالوگ محصولات راهی عالی برای نمایش کالاهای خاص است که برای تصاویر عالی در کاتالوگ خود  باید از عکاسی حرفه ای استفاده کنید ، این به سادگی نشان می دهد که شما چه چیزی را می فروشید. مخاطبان شما همچنین باید ببینند محصول چگونه بر زندگی آنها تأثیر می گذارد. همانطور که جورج دیب در فوربس می نویسد ، “مشتریان واقعاً به شما یا محصولات شما اهمیتی نمی دهند … آنها به خودشان اهمیت می دهند و اینکه چگونه می توانید به آنها در حل مشکلات خود کمک کنید.”

خوشبختانه تصاویر هزار کلمه ارزش دارند. این بدان معناست که یک تصویر خوب می تواند یک داستان کامل را بیان کند. عکاسی لایف استایل  به شما این امکان  را می دهد که  موقعیت هایی را ارائه دهید که به مخاطبان اجازه دهد با آنچه می فروشید ارتباط برقرار کنند.

 

محتوای بصری 40 برابر بیشتر از هر محتوای دیگری در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود و 22 درصد از محصولات فروخته شده آنلاین به دلیل “ظاهر موارد متفاوت از عکس ها” بازگردانده می شوند (طبق تحقیقات مورد اعتماد). این بینش ها به وضوح این واقعیت را مشخص می کند که عکاسی خوب از محصولات نقش بسزایی در تعیین میزان فروش دارد.

تصاویر با کیفیت محصول محرک تعامل ، تبدیل ، حفظ و ارزش کلی مشتری در طول عمر است.

مزایای عکاسی خوب از محصول برای افزایش فروش

عوامل زیادی برای افزایش فروش وجود دارد و اولین مورد خود محصول است! طبق ضرب المثل هندی معروف “jo dikta hai، voh bikta hai”، ارائه خوب محصولات برای افزایش فروش بیشتر و سریعتر ضروری است.

شما نمی توانید مشتریان بالقوه خود را به محل کارخانه خود تک به تک ببرید تا به آنها نشان دهید که چه قطعات صنعتی را تولید میکنید. شما می توانید این احساس را به طور عمده از طریق تصاویر خود منتقل کنید.

یک تصویر یک برنامه کوتاه مدت نیست بلکه یک راه حل بلند مدت است تا شرکت شما را به عنوان رهبر بازار معرفی کند.

قرار دادن تصاویری از محصولات  به طور مداوم در طول ماه ، می تواند نام تجاری شما را به شرح زیر بیان کند:

حرفه ای
با ارزش
با کیفیت
گوناگون، متنوع
خلاقانه
این به مشتریان شما کمک می کند تا باور کنند که مارک شما واقعاً به ترجیحات آنها اهمیت می دهد و به اندازه کافی متواضع است که به همه آنها رسیدگی کند.

تصاویر بلندتر از کلمات صحبت می کنند! این حقیقت هنوز در مورد برندهایی که به کلمات کمتر و کار بیشتر اعتقاد دارند ، قوی و پابرجاست.

افرادی که از طریق سیستم عامل های مختلف آنلاین گشت و گذار می کنند ، زمان و حوصله محدودی برای خواندن تمام متن یا توضیحات محصول دارند. از این رو ، در این مورد: اندازه تمام محصول ، رنگ ، ویژگی های موجود برای فروش را ذکر کنید.

 

نکته مفید: لیستی جامع از اطلاعات مهم محصول خود تهیه کنید و سپس مواردی را که در تصاویر نشان داده می شود بیان کنید.

انتظارات را درست را تنظیم می کند

همانطور که در بالا ذکر شد ، 22 درصد از محصولات فروخته شده آنلاین به دلیل “ظاهر اجسام متفاوت از عکس ها” عودت داده می شوند.بنابراین ، همیشه توصیه می شود به جای افزودن فیلترها ، جلوه ها و موارد مشابه ، تصاویر محصول را همانطور که هستند نشان دهید. انتظارات مشتریان خود را در مورد آنچه که به درستی به آن نگاه می کنند تعیین کنید.

یکی دیگر از انتظارات تعیین کننده عودت محصول در خرید آنلاین است. افرادی که تصمیم به خرید ناگهانی می گیرند نیز وجود دارند! آنها از این واقعیت آگاه هستند که هر محصولی که به صورت آنلاین خریداری می شود ، در صورت عدم رضایت ، قابل بازگشت است.

ممکن است احساس کنید محصول شما 100 % منحصر به فرد است ، اما 100%  درست نیست. میلیون ها محصول در سراسر جهان وجود دارد که ممکن است دارای ویژگی های مشابه شما باشند ، به عنوان مثال اگر قطعات صنعتی مربوط به محصولی مشترک را تولید میکنید ، ممکن است شرکت های خصوصی بسیاری نیز همانند شما این محصول را تولید کنند.تقلب در اینجا این است که با تصاویر خود صحبت کنید. با استفاده از تصاویر با کیفیت بالا نشان دهید که محصولات شما با جزئیات بسیار بهتر و بهتر از رقبای شما هستند.

این مزایا تنها زمانی مفید است که با بهترین شیوه های عکاسی از محصولات یا عکاسی صنعتی در زیر ترکیب شده باشد:

 

نورها

صرف نظر از اینکه محصول شما چیست ، نورها نقش عظیمی در عکاسی از محصول دارند. از نظر فنی 2 نوع نور در عکاسی وجود دارد:

نور طبیعی: محصولاتی که در محیط های آفتابی با نور طبیعی شات می شوند ، عکاسی محیطی از کارخانجات با نور طبیعی انجام میگیرد ، همچنین عکاسی از محصولات در کنار پنجره در استودیو و یا فضای باز نیز جزو دسته بندی عکاسی با نور طبیعی است ،  این روش به عنوان “نور ملایم” نیز شناخته می شود.

در نظر داشته باشید  معمولا نور طبیعی ترجیح داده میشود و پیشنهاد شده توسط متخصصان است زیرا ویژگی ها و جزئیات واقعی محصول را بهتر از یک لامپ یا سافت باکس نشان می دهد. اگر قرار است محصول شما در خارج از منزل مورد استفاده قرار گیرد یا توسط شخصی مورد استفاده قرار گیرد یا از آن استفاده شود ، می توانید از نور طبیعی استفاده کنید.
نورهای مصنوعی: شمع ها ، آتش ، لامپ ها و غیره همه به عنوان چراغ های مصنوعی در نظر گرفته می شوند و به آنها “نور سخت” نیز گفته می شود. نورهای مصنوعی سطح نوری کوچکتر اما متمرکز تولید می کنند. نورهای سخت توسط متخصصان هنگام شات روی تصاویر فوکوس یا نزدیک ، برای خرید آنلاین ترجیح داده می شوند.

 

دوربین

اگر از دوربین گوشی هوشمند برای شات روی محصولات خود استفاده می کنید ، خام بودن آن می تواند مزیت شما باشد زیرا باعث می شود مردم به اصل بودن محصول اعتقاد داشته باشند. همچنین از جیب شما در هزینه های اضافی استخدام یک متخصص صرفه جویی می کند.

همچنین می توانید سرمایه گذاری روی یک دوربین حرفه ای (DSLR) را برای تصاویر با کیفیت محصول در نظر بگیرید. اما ، بسیار توصیه می شود که تحقیقات خود را در مورد اینکه کدام مدل ، شرکت و غیره برای نیاز شما مناسب است به خوبی انجام دهید.

در صورتی که با یک عکاس حرفه ای پیش بروید ، زمان زیادی را صرف تنظیم صحیح زاویه ، نورها و تنظیمات می کنید. او استاد هنر خود است و دقیقاً می داند چگونه روی هر محصول شات کند. این متخصص همچنین می تواند تخصص خود را در ویرایش عکس ها بعد از شات نیز نشان دهد و شما را مطمئنا سوپرایز میکند ، چرا که تفاوت چشمگیری بین تصاویر گوشی با یک دوربین dslr ایجاد میشود.

 

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده ایده های عکاسی صنعتی ، تبلیغاتی ، عکاسی از محصولات ، عکاسی از غذا و … به سایت طرح گندم و صفحه عکاسی صنعتی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه عکاسی صنعتی حرفه ای به فروش شما کمک می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *