نخستین تصاویر از دوربین حرفه ای Olympus E-M1X منتشر شد

دوربین حرفه ای Olympus E-M1X

شاید تصور کنید این روزها با رونمایی از گوشی های هوشمند با بهره مندی از ماژول های دوربین قدرتمند دیگر چه نیازی به دوربین های عکاسی اختصاصی می باشد؟ در پاسخ به سوال شما باید بگوییم که دوربین های حرفه ای که به صورت اختصاصی به منظور عکاسی طراحی شده اند، کارایی بسیار بالاتری نسبت به دوربین های گوشی های هوشمند دارند و تنها پروسه ی عکس برداری را تکمیل می کنند.

دوربین حرفه ای Olympus E-M1X

طبق جدیدترین شایعات منتشر شده، نخستین تصاویر افشایی از دوربین Olympus E-M1X به طور آنلاین در فضای مجازی به‌ اشتراک گذاشته شده است. قبلا در شایعات گفته شده بود که دوربین E-M1X مدل آینده ی دوربین E-M1II کمپانی Olympus نخواهد بود. دوربین جدید این کمپانی یک دوربین میکرو چهار سوم (Micro Four Thirds) می باشد که سرعت پردازش آن 2 برابر سرعت پردازش دوربین مدل E-M1 Mark II این کمپانی خواهد بود.

دوربین حرفه ای Olympus E-M1X

تا به امروز خبرهای بسیاری در خصوص اندازه‌ی دوربین E-M1X این کمپانی به‌ اشتراک گذاشته شده است. گویا باید منتظر دوربینی با اندازه ی 144.37 در 146.765 در 75.345 میلی‌ متر باشیم. ارتفاع دوربین نسبت به عرض دوربین بیشتر می باشد و ابعادی بزرگ‌ تر از دوربین E-M1 Mark II با اندازه ی 134.1 در 90.9 در 68.9 میلی‌ متر دارا می باشد. دوربین Olympus E-M1X دارای یک گریپ است که ابعاد آن همراه با گریپ باتری نظیر ابعاد دوربین‌ های نیکون 5D Mark IV یا کانن D850 می باشد.

دوربین حرفه ای Olympus E-M1X

دوربین OM-D E-M1X از سنسور 20.3 مگاپیکسلی با نرخ 18 فریم بر ثانیه بهره مند می باشد. همچنین دوربین جدید دارای لرزشگیر تصویر تا 7.5 EV می باشد و از درگاه دوگانه‌ ی کارت SD بهره مند است. قیمت این دوربین حدود 3000 دلار خواهد بود که انتظار می‌ رود دوربین جدید این کمپانی در ابتدای سال 2019 میلادی معرفی گردد. ممکن است شاهد رونمایی از این دوربین پیش از نمایشگاه CES 2019 و ابتدای ماه ژانویه یا پیش از رویداد CP+ در ماه فوریه سال آینده ی میلادی باشیم.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: dailycameranews

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نخستین تصاویر از دوربین حرفه ای Olympus E-M1X منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *