چگونه دوستانمان را در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن پیدا کنیم ؟

پیام یکبار مصرف در اینستاگرام

چگونه دوستانمان را در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن پیدا کنیم ؟

امروزه اگر بخواهیم در اینستاگرام دوستان خود را پیدا کنیم این کار از روی آی دی بسیار سخت می باشد یا شاید غیر ممکن باشد . اگر شما اسم شخصی را سرچ کنید با لیست بلندی از اسامی شبیه به هم مواجه می شوید اما امروزه اینستاگرام به شما کمک کرده تا شما بتوانید دوستان خود را به راحتی پیدا کنید .

یکی از ویژگی های که در اینستاگرام وجود دارد پیدا کردن افراد از روی شماره تلفن آنهاست . مثلا ممکن است از دوست خود فقط یک شماره تلفن داشته باشید و بخواهید آن را در اینستاگرام پیدا کنید . در اینستاگرام می توانید دوست خود را با شماره تلفن پیدا کنید و اگر دوست دارید آن را فالو کنید در نهایت شما باید بدانید می توانید همه ی مخاطبین خود را در اینستاگرام پیدا کنید . اگر قصد دارید این آموزش را یاد بگیرید با ادامه این پست با ما همراه باشید .

1)برای اینکار باید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و سپس به پروفایل خود بروید . حالا منوی آپشن یا سه نقطه ی را لمس کنید ( در قسمت بالا سمت راست این آیکون قرار داشته است ، در نسخه های بروز اینستاگرام این علامت به شکل یک چرخ است ) .

2) پس از اینکه منوی تنظیمات یا همان آپشن برای شما باز شد باید در قسمت Follow People گزینه‌ Contacts را انتخاب نمایید

چگونه دوستانمان را در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن پیدا کنیم ؟3)  در اینجا با یک پیغام روبرو می شوید که در این پیام چگونگی این قابلیت را برای شما شرح می دهد شما باید گزینه Allow را انتخاب نمایید . این امکان وجود دارد که از سمت سیستم عامل هم نیاز داشته باشید که دسترسی را فعال کنید اما در نهایت شما این پیغام را خواهید دید .

چگونه دوستانمان را در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن پیدا کنیم ؟4)پس از جستجو در اینستاگرام شما لیستی را خواهید دید . لیست مشاهده شده در واقع همان مخاطبینی هستند که در گوشی شما وجود دارد . در مرحله ی بعدی شما می توانید هر فردی را که خواستید انتخاب کنید ، میتوانید پروفایل آنها را ببنید و اگر می خواهید آن را فالو کنید و اگر روی گزینه Follow All بزنید همه ی مخاطبین را با هم فالو می کنید .

اگر می خواهید از این قابلیت استفاده کنید باید به نکات زیر دقت کنید :

1)اگر می خواهید فردی را که در فیس بوکتان وجود دارد با اینستاگرام همگام سازی کنید می توانید از این قابلیت استفاده نمایید  .

2)اگر شخصی که به دنبال آن هستید اطلاعات تماس خود را در اینستاگرام وارد نکرده باشد نمی توانید آن را پیدا کنید .

3)اگر می خواهید این همگام سازی را غیر فعال کنید باید به منوی آپشن بروید و بعد از قسمت Contacts از منوی آپشن گزینه Disconnect Contacts را انتخاب نمایید .

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چگونه دوستانمان را در اینستاگرام با استفاده از شماره تلفن پیدا کنیم ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *