چه زمانی برای پست گذاشتن در اینستاگرام مناسب می باشد؟

اینستاگرام

زمان گذاشتن پست در اینستاگرام به موارد زیادی بستگی دارد , چون هر اکانت اینستاگرام منحصر به فرد بوده و جمع آوری اطلاعات درست و دقیق درباره هر حساب کاربری کاری سخت و دشوار است. یک اپلیکیشن که در سال 2015 بیش از شصت هزار پست را بررسی کرده و زمان مناسب برای گذاشتن پست را در این اکانت ها به دست آورده است.

ساعات طلایی برای گذاشتن پست در طی روز

این ساعت ها در روز های مختلف , متفاوت است. اما این اپلیکیشن نشان داد بهترین زمان برای انتشار یک عکس یا پست ساعت 2 صبح و 5 عصر است. پست هایی که در این ساعات منتشر می شوند بیشترین لایک و بازدید ها را دارند در مقابل پست های ساعت 9 صبح و 6 عصر نامناسب ترین زمان برای گذاشتن پست در اینستاگرام می باشد. دلیل خاصی برای این ساعت ها وجود ندارد , احتمالا چون کاربران در این زمان از روز بیشتر در اینستاگرام حضور دارند. به طور کلی اگر پست های خود را در ساعات غیر اداری بگذاریم بیشتر بازدید خواهند داشت.

بهترین روز برای گذاشتن پست چه روزی است؟

این که بدانید چه روزی برای اشتراک گذاری پست و عکس بهتر است , موضوع مهمی است که باعث افزایش لایک و بازدید می شود. بسته به نوع پیج , روز های مختلفی در طول هفته برای اشتراک گذاری پست مناسب دانسته شده اند. بیشتر اپلیکیشن ها روز های آخر هفته و تعطیلات را به عنوان بهترین روز در هفته معرفی کرده اند

البته این که خودتان چقدر پیگیر صفحه باشید , پست های جالب بگذارید , واکنش فالور ها را بسنجید و تعداد لایک و کامنت ها را بررسی کنید , در معروف شدن صفحه و افزایش محبوبیت تان بسیار تاثیر گذار بوده و نقش اصلی را دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فعال کردن حساب اینستاگرام غیرفعال شده

نظرات در مورد : چه زمانی برای پست گذاشتن در اینستاگرام مناسب می باشد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *