چند گوشی جدید آنر گواهی دریافت کردند

چند گوشی جدید آنر گواهی دریافت کردند

شرکت آنر بزودی قصد دارد چند گوشی هوشمند جدید معرفی کند زیرا به تازگی در پایگاه 3C اسمارتفون هایی رویت شده که انتظار داریم بزودی توسط Honor معرفی شود و بزودی نیز راهی بازار می شوند.

سه گوشی هوشمند جدید Honor با شماره مدل‌های ANY-AN00، TNA-AN00 و LSA-AN00 تأییدیه مقامات 3C چین را دریافت کرده‌اند. متاسفانه نام نهایی بازاریابی این دستگاه ها مشخص نیست. لیست 3C تلفن های هوشمند ANY-AN00، TNA-AN00 و LSA-AN00 نشان می دهد که آنها به اتصال 5G مجهز هستند. لیست ها همچنین نشان می دهد که این دستگاه ها ممکن است از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی کنند. سایر جزئیات این دستگاه ها در دست نیست.

آنر اخیرا گوشی هوشمند Honor Play5 Vitality Edition را در چین معرفی کرده است. این گوشی دارای یک پنل LCD 6.67 اینچی است که وضوح تصویر Full HD+ و نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می دهد. این نمایشگر دارای یک بریدگی دوربین به شکل قرص است که یک دوربین سلفی تکی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. ماژول دوربین مربع شکل در پشت دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز کمکی عمق 2 مگاپیکسلی و یک فلاش LED است. این دستگاه با اندروید 11 مبتنی بر Magi UI 4.2 اجرا می شود.

تراشه Dimensity 900 به Honor Play5 Vitality Edition قدرت می دهد. این گوشی با 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. باتری 4300 میلی آمپری این گوشی از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می کند.

Play5 Vitality Edition با قیمت اولیه 1799 یوان (282 دلار) وارد بازار شد. در چین. این شرکت روز پنجشنبه دو گوشی دیگر مانند Honor X30i و Honor X30 Max را در بازار داخلی عرضه خواهد کرد. گفته می شود هر دو مدل از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کنند. از این رو، به نظر می رسد که شماره مدل های ANY-AN00، TNA-AN00، و LSA-AN00 به X30i یا X30 Max تعلق ندارند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  HONOR 80 GT در ماه دسامبر از راه می رسد

نظرات در مورد : چند گوشی جدید آنر گواهی دریافت کردند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *