چطور گیفت کارت بخریم؟

خرید گیفت کارت

خرید گیفت کارت کار سختی نیست، اما با توجه به محدودیت های ایران ممکن است کلاهبرداری های زیادی انجام شود. به همین دلیل باید گیفت کارت را از منبع یا سایتی بخرید که اطمینان کامل به آن داریم. برای پیدا کردن چنین سایتی می توان از تجربه خرید افراد دیگر استفاده کرد. شما همچنین می توانید گیفت کارت را به صورت مستقیم از سایت های خارجی خریداری کنید. اما ممکن است در این روش هم مشکلات و پیچیدگی هایی وجود داشته باشد. در این مطلب قصد ما این است که به طور دقیق به شما آموزش بدهیم که چطور گیفت کارت بخرید و از کجا بخرید که مطمئن تر باشد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

مرحله اول: انتخاب سایت مطمئن

اولین مرحله و گام در خرید گیفت کارت انتخاب سایتی مطمئن است. سایت مطمئن فروش گیفت کارت باید پشتیبانی قوی داشته باشد. پس یکی از راه های اطمینان پیدا کردن از سایت، تماس با پشتیبانی است. همچنین این سایت باید خدمات واقعی ارائه بدهد و در کنار ارائه خدمات، آموزش هم بدهد. مثلا اگر قرار است کارت گوگل پلی را بخرید، باید در سایت آموزش کار با این گیفت کارت قرار گرفته باشد. تنوع در ارائه خدمات هم خیلی مهم است. یک سایت مناسب برای خرید باید انواع گیفت کارت را داشته باشد. یکی از سایت های خوبی که در این حوزه عملکرد بسیار خوبی داشته و می توان به آن اعتماد کرد، سایت گیفت کارت لند است. خدمات متنوعی در این سایت ارائه می شود و شما می توانید به راحتی انواع کارت هدیه بازی و اپلیکیشن های مختلف را به قیمت مناسب خریداری کنید.

مرحله دوم: آشنایی با انواع گیفت کارت

برای خرید بهتر باید با انواع گیفت کارت آشنا باشید. به طور کلی در ایران گیفت کارت های پلی استیشن، گوگل پلی، استیم و اپل بیشترین کاربرد را دارند. گیفت کارت های دیگری مثل نتفلیکس، اسپاتیفای، ایکس باکس و آمازون هم طرفداران پر و پا قرص خود را دارند. آشنایی با این کارت ها به شما کمک می کند تا راحت تر گیفت کارت مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. در این مرحله حتما بررسی کنید که با خرید گیفت کارت چه امکاناتی برای شما در اپلیکیشن ها یا کنسول های بازی آزاد می شود.

مرحله سوم: دلایل خرید گیفت کارت

برای خرید گیفت کارت شما باید بدانید که چرا می خواهید این کارت های هدیه را بخرید. البته عمده افرادی که گیفت کارت می خرند، براساس نیازی که دارند وارد سایت خرید و فروش گیفت کارت می شوند. برای مثال گیمرها مهمترین مشتریان این کارت های هدیه هستند. گیفت کارت گوگل پلی، پلی استیشن، استیم و ایکس باکس به این افراد اجازه می دهد تا وارد دنیای سراسر نامحدود بازی های پولی شوند و تجربه جدیدی از بازی کردن به دست بیاورند.

مرحله چهارم: خرید گیفت کارت

وقتی با انواع گیفت کارت آشنا شدید، حالا نوبت به خرید می رسد. برای این کار باید وارد یک سایت معتبر شوید و پس از عضویت در سایت از پنل کاربری گیفت کارت موردنظر خود را بخرید. در این مرحله یک کد به شما ارسال می شود که همان گیفت کارت است. در ایران امکان خرید گیفت کارت فیزیکی وجود ندارد و به همین دلیل انواع کارتهای هدیه به صورت کد ارسال می شوند. با وارد کردن این کد در قسمت مورد نظر اپلیکیشن یا وبسایت موردنظرتان می توانید از امکانات مختلف پولی دستگاه ها و اپ های مختلف استفاده کنید. حتما توجه داشته باشید که کارت هدیه خریداری شده قبلا استفاده نشده باشد و پس از خرید با پشتیبانی سایت در تماس باشید.

مرحله پنجم: استفاده از گیفت کارت

در صورتی که روش استفاده از گیفت کارت را بلد نیستید، بهترین کار تماس با پشتیبانی وبسایتی است که از آن کارت هدیه را خریده اید. روش استفاده از گیفت کارت های گوگل پلی و دستگاه های بازی هم به راحتی با یک جستجوی ساده به دست می آید. به طور کلی برای استفاده از این کارت ها ورود به قسمت مورد نظر در اپ یا دستگاه است. وقتی وارد این قسمت شوید، معمولا از شما می خواهد که کد را وارد کنید. پس از ورود کد مورد نظر به راحتی به قسمت های پولی دستگاه یا اپ دسترسی خواهید داشت.

چطور به صورت مستقیم از سایت های خارجی بخریم؟

امکان خرید مستقیم گیفت کارت از سایت های خارجی هم وجود دارد. یک راه ساده خرید گیفت کارت از آمازون است. انواع مختلف کارت های هدیه در این سایت به فروش می رسد و می توان کارت مورد نظر را خریداری کرد. اما نکته اینجاست که برای خرید از ایران باید ویزاکارت داشته باشید و این موضوع ممکن است خرید را برای شما کمی سخت کند. به همین دلیل پیشنهاد ما خرید از سایت های ایرانی معتبر است، چون هم پشتیبانی سریع دارند و هم به راحتی با کارت شخصی خودتان می توانید با قیمتی مناسب کارت مورد نظر را بخرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چطور گیفت کارت بخریم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *