چطور می توانیم یک تکنسین ماهر برای تعمیر لوازم خانگی و الکترونیکی شویم؟

چگونه یک تکنسین ماهر لوازم خانگی و الکترونیکی شویم؟

در این مقاله می خواهیم یکی از مجموعه های فعال در حوزه آموزش فنی و حرفه ای را به شما معرفی کنیم ، اکادمی که توسط یکی از شرکت های کره ای در ایران بنیان گذاری شده است ، با ما همراه باشید تا شما را با این شرکت آشنا کنیم.

«مهارت‌» در دوران جدید بیشتر از هر زمان دیگری ارزش و اهمیت پیدا کرده است. امروزه برای بسیاری از کسب‌وکارها داشتن مهارت، بیشتر از مدرک و محل تحصیل اهمیت دارد و برای همین شانس پیدا کردن شغل مناسب و با درآمد مطلوب برای افرادی که به جای «مدرک» بالاتر «مهارت‌های» متعدد و متنوع‌تری دارند، بیشتر است.

نکته‌ مهم در مورد آموزش مهارت‌های شغلی اما حضور در مراکز حرفه‌ای و پیشرفته‌ است که بتواند مهارت‌های عملی و مورد نیاز بازار کار را با جدیدترین دستگاه‌ها و به‌روزترین روش‌ها به دانش‌اموختگان یاد دهند.

آکادمی مهندسی سامسونگ، یکی از این مراکز است که مربیانی باتجربه و کاربلد در کارگاه‌هایی مجهز و پیشرفته، نصب و تعمیرات لوازم خانگی و الکترونیکی را به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند.

در آکادمی مهندسی سامسونگ، آموزش‌ در دو حوزه نصب و تعمیر محصولات پرمصرف خانگی سامسونگ برای خانم‌ها و آقایان و به شکل رایگان آموزش داده می‌شود. مهارت‌آموزان پس از طی دوره‌های دو الی سه ماهه به عنوان نیروی کار ماهر، توانایی راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی یا کار در شرکت‌ها و نمایندگی‌های خدمات پس از فروش را پیدا می‌کنند.

«آکادمی مهندسی سامسونگ» دی ماه سال ۱۳۹۳ با همکاری سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور،اداره کل فنی و حرفه ای استان تهران و با هدف آموزش و اشتغال‌زایی از طریق بهبود سطح مهارت جوانان راه‌اندازی شد.

در آکادمی مهندسی سامسونگ هفت دوره آموزشی «تعمیرکار موبایل و تبلت»، «نصب و تعمیرماشین‌های لباسشویی»، «نصب و تعمیرماشین‌های ظرفشویی»، «نصب و تعمیر کولرهای گازی سبک»، «نصب و تعمیر سردکننده‌های خانگی»، «نصب و تعمیر سیستم‌های صوتی خانگی» و «نصب و تعمیر تلویزیون‌های پیشرفته» به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

این آکادمی در حالی که هفتمین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد تاکنون بیش از ۳۳۰۰ نفر فارغ‌التحصیل را با اعطای گواهینامه معتبر روانه بازار کار کرده است. از این تعداد بیش از ۴۰۰ نفر خانم‌هایی هستند که توانسته‌اند دور‌‌ه‌های آکادمی را با موفقیت به پایان برسانند.

مهارت‌آموزانی که موفق به پشت‌سر گذاشتن دوره‌های آکادمی مهندسی سامسونگ می‌شوند، پس از پایان دوره گواهینامه رسمی سازمان فنی‌‌و‌حرفه‌ای را دریافت می‌کنند. این موضوع علاوه بر گرفتن مجوز کسب‌و‌کار در کشور، امکان کار در  خارج از کشور را برای دانش‌آموختگان فراهم می‌کند.

آکادمی مهندسی سامسونگ هر ساله به طور متوسط ۳۰ دوره آموزشی را برگزار می‌کند. علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌ها پس از تکمیل فرم پیش‌ثبت‌نام در وبسایت آکادمی، مراحل گزینش که به صورت تلفنی و حضوری از پیش نیاز های درج شده در وبسایت است را پشت‌سر می‌گذرانند. در نهایت براساس ظرفیت‌های هر دوره نفرات منتخب برگزیده و برای شروع کلاس‌ها فراخوانده می‌شوند.

ثبت‌نام در دور‌ه‌های آکادمی مهندسی سامسونگ هیچ‌گونه محدودیتی ندارد و به همین دلیل دوره‌های این مرکز تاکنون مورد استقبال طیف گسترده خانم‌ها و آقایان و علاقه‌مندان به کسب مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای قرار گرفته است.

ارائه رشته‌های مرتبط با نیازهای بازار کار، آموزش‌های ‌مبتنی بر فناوری‌های روز، انتقال تکنیک‌های پیشرفته عیب‌یابی به هنرجویان، استفاده از دستگاه‌ها و ابزارهای مناسب در کلاس‌های عملی عیب‌یابی، بهره‌مندی از اساتید مجرب و حرفه‌ای و اعزام هنرجویان به محیط‌های کار واقعی جهت کارورزی در پایان دوره‌ها از ویژگی‌هایی است که از سوی فارغ‌التحصیلان این مرکز به عنوان مزیت‌های آکادمی مهندسی سامسونگ عنوان شده است.

این آکادمی در فصل تابستان ‌نیز دوره‌های مخصوص نوجوانان را به طور ویژه و با هدف آماده کردن زمینه‌های مهارت‌آموزی در نوجوانان برگزار می‌کند.

دوره‌های آکادمی مهندسی سامسونگ در محل این آکادمی واقع در مرکز فنی و حرفه ای شماره دو شهید سهی استان تهران ارائه می‌شود. برای اطلاع از تاریخ برگزاری دوره‌های آکادمی مهندسی سامسونگ می‌توانید به بخش پیش ثبت‌نام در وبسایت آکادمی به نشانی www.samsungea.ir مراجعه کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چطور می توانیم یک تکنسین ماهر برای تعمیر لوازم خانگی و الکترونیکی شویم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *