پیکسل واچ بزودی از Google Calendar و جیمیل پشتیبانی می کند

پیکسل واچ بزودی از Google Calendar و جیمیل پشتیبانی می کند

WearOS، یک سیستم عامل بسیار محبوب که توسط گوگل برای ساعت های هوشمند توسعه یافته است، اکنون گفته است که از Gmail و Google Calendar پشتیبانی می کند. Google Pixel Watch اولین محصولی بود که توسط گوگل عرضه شد و زمان زیادی از عرضه رسمی آن نگذشته است. Pixel Watch اولین محصولی بود که توسط این برند در آن دسته بندی خاص راه اندازی شد و بنابراین برای ارائه یک تجربه کاربری صیقلی و بهبود یافته کلی به اصلاح و بهینه سازی بیشتری در بخش نرم افزاری نیاز است.

گزارش جدیدی که از خانه 9TO5Google منتشر شده است نشان می دهد که احتمالاً گوگل در حال کار بر روی افزودن پشتیبانی از Gmail و Google Calendar به سیستم عامل WearOS است. برنامه‌های Gmail و Calendar برای دستگاه‌های Wear OS که شامل خود Pixel Watch نیز می‌شود، به‌زودی به‌روزرسانی‌های مفیدتری را دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر، اگر صاحب یک ساعت هوشمند Google هستید، باید از برنامه Agenda برای مدیریت هر کار مرتبط با تقویم استفاده کنید. عدم تناسب برنامه Agenda برای استفاده مورد نظر مشکل اینجاست. فقط سه روز قرار ملاقات به شما نمایش داده می شود و تنها کاری که می توانید با آنها انجام دهید خواندن جزئیات است. امکان اضافه کردن رویدادهای جدید یا تغییر رویدادهای موجود به هیچ وجه وجود ندارد. این مشکل ممکن است با پشتیبانی مناسب برای برنامه رسمی حل شود.

به گفته منبع، برنامه‌ها تجربه‌ای «کامل» ارائه می‌کنند، که به این معنی است که ما ممکن است برای خواندن دقیق ایمیل، پاسخ‌های ایمیل، و سایر قابلیت‌های مشابه Gmail، پشتیبانی به دست آوریم. حداقل، این همان چیزی است که می گوییم یک تجربه “کامل” بود. با Google Calendar، کاربر ممکن است بتواند وظایف و رویدادها را مستقیماً از ساعت خود اضافه کند و ممکن است نمای کاملی از تقویم و رویداد داشته باشد. با این حال، به نظر می رسد همه اینها بخشی از انتظارات ما باشد. چند ماه دیگر صبر کنید و ممکن است این ویژگی را به شکل رسمی خود ببینیم. مدت کوتاهی پس از آن، عملی بودن واقعی آن مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پیکسل 7 گوگل به چیپ نسل جدید تنسور مجهز می شود

نظرات در مورد : پیکسل واچ بزودی از Google Calendar و جیمیل پشتیبانی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *