پیش فروش وان پلاس پد آوریل آغاز می شود

پیش فروش وان پلاس پد آوریل آغاز می شود

اوایل سال جاری، OnePlus فاش کرد که اولین تبلت خود در بازار، OnePus Pad در آوریل 2023 عرضه خواهد شد. این تبلت از چیپست Dimensity 9000 قدرت می گیرد و دارای نسبت تصویر منحصر به فرد 7:5 است.

OnePlus اکنون اعلام کرده است که پیش‌سفارش‌های تبلت جدید آن‌ها از 10 آوریل 2023 آغاز می‌شود. با این حال، این روند ممکن است ساده نباشد زیرا این شرکت اشاره کرده است که آنها فقط می‌توانند در آن روز برای Pad سپرده بپذیرند. خریدار باید در تاریخ 10 آوریل 2023 فقط مبلغی را برای تبلت پرداخت کند و مابقی هزینه در زمان دیگری دریافت خواهد شد که هنوز توسط OnePlus مشخص نشده است.

OnePlus یک “هدیه شگفت انگیز” را در مواد بازاریابی خود برای تبلت جدید به نمایش گذاشته است، اما مشخص نیست که آیا این به خود تبلت اشاره دارد یا یک مورد جایزه برای کسانی که پیش خرید می کنند. با این حال، با کلیک بر روی دکمه “به من اطلاع بده” واقع در صفحه محصول، خریداران علاقه مند می توانند در یک مسابقه تبلیغاتی برای برنده شدن یک تبلت رایگان یا یک جفت OnePlus Buds Z2 شرکت کنند.

OnePlus Pad دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی با نرخ رفرش بالا 144 هرتز، وضوح واضح 2800 x 2000 پیکسل و حداکثر روشنایی 500 نیت است. پردازنده قدرتمند MediaTek Dimensity 9000 با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 جفت شده است که عملکرد روان و کارآمد را تضمین می کند.

با پشتیبانی از Dolby Atmos و Dolby Vision و همچنین فناوری Omnibearing Sound Field، OnePlus Pad یک تجربه سرگرمی استثنایی را نوید می دهد. همچنین دارای یک باتری بزرگ 9510 میلی آمپر ساعتی است که می تواند با استفاده از یک شارژر سریع 67 واتی به سرعت شارژ شود و طبق گزارش ها می تواند تا یک ماه در حالت آماده به کار دوام بیاورد.

تنظیمات دوربین این تبلت شامل یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو برای سلفی است. OnePlus Pad که روی اندروید 13 با OxygenOS 13 کار می‌کند، برخی از ویژگی‌های انحصاری تبلت مانند اتصال خودکار با سایر دستگاه‌های OnePlus را برای تأیید OTP، اشتراک‌گذاری سلولی، و پیام‌های متنی پیشرفته و همچنین قابلیت‌های اشتراک فایل ارائه می‌دهد. همچنین مجهز به حسگر اثر انگشت، سیستم چهار بلندگو با فناوری صوتی Dolby Atmos و Wi-Fi 6 برای اتصال بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید  تبلت وان پلاس Pad Go دارای قابلیت Dolby Atmos

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پیش فروش وان پلاس پد آوریل آغاز می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *