پیشنهاد 103 میلیارد دلاری برودکام برای خرید کوآلکام رد شد

برودکام

بر اساس یکی از منابع خبری که نمی خواهد نامش فاش شود، کمپانی کوالکام قصد دارد پیشنهاد جدید برودکام را برای خرید این کمپانی رد کند. بر اساس گزارش هایی که منتشر شده است، گویا کمپانی کوالکام برای تصمیم گیری در خصوص پیشنهاد 103 میلیارد دلاری برودکام قصد دارد جلسه ای اضطراری برگزار نماید و این جلسه، نشان دهنده ی این است که کمپانی کولکام این رقم را کافی نمی داند و قصد رد این پیشنهاد را دارد.

به گفته ی استیون مولنکوف، مدیرعامل کمپانی کوالکام، پیشنهاد مبلغ 70 دلاری بابت هر سهم این کمپانی به معنای بی ارزش شمردن سهام کوآلکام می باشد و قطعا مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت. مدیر عامل کمپانی برودکام نیز که قبلا اعلام کرده بود قرار است محل کمپانی خود را از سنگاپور به آمریکا تغییر دهد ، گفته است که آماده ی هرگونه مذاکره با کوآلکام برای تصاحب این کمپانی می باشد و هم اکنون نیز اساس گزارش منابع آگاه، نقشه هایی برای عوض کردن نظر سهامداران کوآلکام دارد.

برخی از خبرگزاری های غیر رسمی نیز اعلام کرده اند که گویا کمپانی کوالکام قصد دارد با قرض کردن مبلغی، مبلغ پیشنهادی خود را بالاتر بررد ولی هنوز زمان دقیق این موضوع مشخص نمی باشد. منابعی که این اخبار را منتشر کرده اند، تاکنون نخواسته اند نام آنها فاش شود، زیرا این اطلاعات محرمانه بوده و حتی خود کمپانی های کوآلکام برودکام نیزدر این خصوص اظهار نظر نکرده اند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سونی برنامه ای برای خروج از صنعت گوشی ندارد

نظرات در مورد : پیشنهاد 103 میلیارد دلاری برودکام برای خرید کوآلکام رد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *