پشتیبانی مایکروسافت از PWA در مرورگر اج و ویندوز استور

مایکروسافت

شرکت مایکروسافت با معرفی برنامه‌ ی جدید خود در زمینه ی پشتیبانی از PWA و وب اپلیکیشن‌ های پیشرو که قابل استفاده در ویندوز ۱۰ و مرورگر مایکروسافت بود , کاربران خود را خوشحال کرد. این کمپانی در چند روز گذشته به طور رسمی اخبار مربوط به PWA را اعلام کرده و یک به‌ روز رسانی جدید برای ویندوز ۱۰ , با نام رداستون ۴ را به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد داد , این به روز رسانی مشکلات ویندوز 10 قبلی و مشکلات مربوط به مرورگر ها را برطرف خواهد کرد. همچنین ویندوز 10 در کنا مرورگر های مایکروسافت اج ردموندی‌ ها , این وب اپلیکیشن‌ های پیش رو را ساپورت می کنند.

از آن جا که این شرکت قصد دارد وب‌ اپلیکیشن‌ های پیش رو را وارد مایکروسافت استور کند , باید کیفیت آن ها را به حداکثر رسانده و با ویژگی و قابلیت و کیفیت خوبی آن ها را ثبت نماید. با وجود این که ردموندی‌ ها , خود اپلیکیشن ها را به صورت اتوماتیک به ویندوز استور اضافه می کنند اما توسعه دهندگان نیز می توانند شخصا به این کار اقدام نمایند. شرکت مایکروسافت طی مصاحبه ای بیان کرد که این برنامه ها ازهفته آینده بر اساس کیفیت و اهمیت اضافه می گردند.

بدون شک اپلیکیشن‌ های یونیورسال , با ساپورت های PWA , بیشتر و راحت تر گسترش یافته و توسعه می یابند. در این میان پلتفرم‌ های مختلف شرکت های گوناگونی از جمله اپل , گوگل و مایکروسافت توسط توسعه دهندگان حمایت می شوند. با این حال امیدواریم با اضافه کردن اپلیکیشن‌ های PWA بیشتری به استور , بتواند هر چه سریع تر نقایص خود را برطرف سازد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پشتیبانی مایکروسافت از PWA در مرورگر اج و ویندوز استور

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *