پشتیبانی از آیفون ها در ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ

ساعت Gear S2

پشتیبانی  از آیفون ها در ساعت هوشمند Gear S2  سامسونگ: مدت هاست که سامسونگ در تلاش است تا سازگاری محصولات پوشیدنی خود را با سیستم عامل ای او اس  برقرار کند . یکی از بهترین ساعت های هوشمندی که در بازار وجود دارد ساعت Gear S2 سامسونگ می باشد . این ابزار بر مبنای سیستم عامل تایزن است که تا مدت ها پیش  فقط می توانست با تلفن های هوشمند اندرویدی و تایزنی جفت شود ، اما با بروز رسانی های که در این ماه های اخیر داشته است ، آیفون ها نیز در فهرست اسمارت فون های هستند که این ابزار از آنها پشتیبانی می کند لازم است بدانیم که اپل واچ ها فقط با ای او اس سازگار می باشند.

نمی توان گفت که همه ی آیفون ها شامل این موضوع می باشند بلکه تنها به آنها اختصاص می یابد که تحت شبکه اپراتور Verizon کار می نمایند.

البته این اپراتور بروزرسانی های دیوایس های تحت پوشش را به کندی بروز رسانی می کند .اما جالب است بدانید که Verizon  اولین کمپانی می باشد که برای ساعت های هوشمند Gear S2 و Gear S2 Classic بروزرسانی پشتیبانی از آیفون های اپل را عرضه کرده است. اگر قصد دارید اتصال این ساعت ها را با آیفون خود برقرار کنید باید آیفون شما 8.4 یا بالاتر از آن باشد.

Gear S2شاید برای کاربران سوال باشد که صاحب یک آیفون چرا باید Gear S2 را به اپل واچ ترجیح بدهد؟ اما پاسخ اینجاست که هر کس دارای سلیقه ی می باشد و این موضوع کاملا شخصی است ، ممکن است به هر دلیلی کاربر رقیب مقابل را انتخاب کند . در ساعت های سامسونگ چند مزیت وجود دارد مانند یک صفحه نمایش گرد ،عمر بهتر باتری،قیمت ارزان تر آن و …. که برخی از قابلیت های سامسونگ در اپل وجود ندارد .

ساعتطرحی که در اسمارت واچ های سامسونگ وجود دارد طرحی کلاسیک می باشد و در برخی از مدل های آنها امکان و فابلیت های جذاب دیگری وجود داشته است .

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 رسما در IFA 2015 معرفی شد

نظرات در مورد : پشتیبانی از آیفون ها در ساعت هوشمند Gear S2 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *