پست های اینستاگرامی خود را در استوری باز نشر کنید

استوری

این روزها اگر نگاهی به اپ استور و یا گوگل پلی دستگاه خود بیندازید، خواهید دید که اینستاگرام بروزرسانی های مختلفی را ارائه نموده است و قابلیت های جدیدی را برای کاربران ارائه داده است. اگر کمی به گذشته بازگردید، حتما می دانید که اینستاگرام توسط فیسبوک خریداری شد و اکنون این شرکت در زیر نظر فیسبوک فعالیت می نماید و از لحاظ امنیتی به نسبت با سایر شبکه های اجتماعی تفاوت بسیار بیشتری پیدا کرده است و تمامی پارامترهای امنیتی فیسبوک در اینستاگرام نیز مشاهده می شود.

اگر اخیرا اخبار مربوط به این شبکه ی اجتماعی را دنبال کرده باشید، خواهید دید که قابلیت به نام باز نشر پست ها به صورت آزمایشی به این شبکه ی اجتماعی اضافه شده بود و اکنون این قابلیت از مرحله ی آزمایشی خارج شده و در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است. اکنون با استفاده از این قابلیت می توانید تمامی پست های خود را در استوری باز نشر نمایید و بر روی استوری خود هر چیزی که خواستید، بنویسید و یا از استیکرهای دلخواه استفاده نمایید.

استوری

اکنون به منظور اشتراک گذاری پست هایتان در استوری، در ابتدا باید بر روی آیکون هواپیما که در زیر پست هایتان قرار دارد کلیک کنید. دقیقا همانند کاری که به منظور اشتراک گذاری پست ها در دایرکت با دوستانتان انجام می دهید. در این بخش گزینه ی جدیدی با نام  Create a story with this post مشاهده می کنید که با کلیک بر روی آن می توانید پست را در استوری خود بازنشر نمایید.

علاوه بر استفاده از استیکر ها در استوریتان می توانید ابعاد تصویر خود را تغییر دهید و آن ها را چرخش بدهید. پس از اینکه پست خود را بازنشر نمودید، اگر نگاهی به پایین عکس بیندازید می توانید نام کاربری که پست را انتشار داده است مشاهده نمایید. البته لازم به ذکر است که اینستاگرام به منظور حفظ حریم شخصی افراد محدودیت هایی را برای قابلیت جدیدش مد نظر قرار داده است که این قابلیت تنها بر روی اکانت های عمومی کاربرد دارد و اگر دوست ندارید دوستانتان بتوانند با پست های شما چنین کاری انجام دهند می توانید این قابلیت را غیر فعال نمایید.

بیشتر بخوانید  آموزش اضافه کردن مکان (Location) دلخواه به اینستاگرام

همانطور که می دانید برخی از ویژگی های اینستاگرام برای تمامی کاربران در یک لحظه فعال نمی شود، ممکن است این قابلیت برای شما نیز هنوز فعال نشده باشد. اکنون لازم است که کمی صبر کنید تا این قابلیت برای شما نیز در دسترس قرار بگیرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پست های اینستاگرامی خود را در استوری باز نشر کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *