چگونه با اینستاگرام کسب و کار خود را رونق ببخشیم؟

اینستاگرام

استفاده های اینستاگرام : چند دهه ی اخیر را به یاد بیاورید که برنامه های اطلاع رسانی به خوبی زمان حال نبود و افراد حقیقی و حقوقی می بایست راه های پر هزینه و زمانبری را طی می کردند تا بتوانند کسب و کار خود را گسترش ببخشند. اما در حال حاضر با گسترش و پیشرفت تکنولوژی این کار خیلی راحت تر شده است.

در حال حاضر به دلیل عرضه ی کامپیوترها و گوشی های هوشمند کسب و کارها تغییر کرده است و یا حتی شغل هایی به وجود آمده است برای مثال همین تلگرام باعث ایجاد کلی شغل شده است که به کمک اطلاع رسانی در شبکه های مختلف اجتماعی به وجود آمده است.

برنامه هایی مثل اینستاگرام یا فیس بوک و یا واتس آپ نمونه های هستند که اگر با دید اقتصادی به آن ها نگاه کنیم راه صد ساله را می توان یک شبه رفت!، برای مثال طبق گفته های لوک کورزمن، مدیر عامل شرکت womansbest که در کار فروش محصولات فیتنس، زیبایی و مکمل های غذایی است توانسته است از طریق یک کانال اینستاگرام با معرفی کالا های خود به ۱.۵ میلیون نفر درآمد سالانه ی خورد را به ده میلیون دلار برساند.

ایشان با ارائه ی نکاتی موفقیت خود را این گونه بیان کرده است که می بایست در این حرفه روی مشتری تمرکز کنید و بین سود آوری و افزایش مخاطب توازنی برقرار کرد، همچنین به سلیقه و علایق مشتری های خود احترام بگذارید و در این راستا برنامه ریزی های خود را انجام دهید.

کار اصلی که در این حالت شما باید انجام دهید این است که خواسته های کاربران اینستاگرام را درک کنید، چون این برنامه بیشتر جوان پسند است و می بایست برای نیازهای آنها باسخگو باشید تا بتوانید فردی موفق در این حرفه شناخته شوید. در این حرفه سعی کنید که با مشاغل دیگر و حرفه های دیگر و یا دیگر کانال های اجتماعی همکاری موثری داشته باشید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت پیکسل گوگل ویژگی های بزرگی دارد

نظرات در مورد : چگونه با اینستاگرام کسب و کار خود را رونق ببخشیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *