پردازنده Snapdragon 8+ Gen 2 بزودی معرفی می شود

پردازنده Snapdragon 8+ Gen 2 بزودی معرفی می شود

چندین برند چینی گوشی های هوشمند در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های پرچمدار جدید با چیپست مورد انتظار اسنپدراگون 8+ نسل 2 هستند. این نسخه ارتقا یافته تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 نوید عملکرد بهبود یافته را می دهد زیرا اساساً یک نوع اورکلاک شده است. با این حال، هزینه تراشه ممکن است منجر به این شود که این تلفن های هوشمند برچسب قیمت بالاتری داشته باشند.

به گفته یک منبع آگاه، تراشه Snapdragon 8+ Gen 2 در حال حاضر تحت آزمایش توسط برندهای مطرح چینی از جمله Xiaomi، Meizu، OPPO و iQOO است. شایعات حاکی از آن بوده که iQOO 11s در سه ماهه سوم سال 2023 معرفی شود، می تواند اولین گوشی باشد که قدرت تراشه Snapdragon 8+ Gen 2 را به نمایش می گذارد. علاوه بر این، شیائومی ردمی K60 اولترا نیز احتمالاً دارای این چیپست جدید خواهد بود.

در حالی که هنوز مشخص نیست کدام گوشی هوشمند OPPO از Snapdragon 8 + Gen 2 استفاده می کند، اطلاعات فاش شده نشان می دهد که Realme GT Neo 6 می تواند یکی از دستگاه هایی باشد که از این چیپست قدرتمند استفاده می کند. علاوه بر این، پیش بینی می‌شود که OnePlus Ace 2 Pro نیز در نسخه آینده از Snapdragon 8+ Gen 2 استفاده کند.

متاسفانه، جزئیات مربوط به پیکربندی خاص چیپست Snapdragon 8+ Gen 2 مشخص نیست. با این حال، انتظار می‌رود که گزارش‌های آتی روشنگر توانایی‌ها و ویژگی‌های این پردازنده مورد انتظار باشد.

در یکی دیگر از افشاگری‌ها، Digital Chat Station نشان می‌دهد نوع سریع‌تر پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 که قبلاً مختص گوشی‌های سامسونگ بود، دیگر محدود به دستگاه‌های آنها نخواهد بود. شایعه شده است که برندهای مختلف گوشی هوشمند چینی از جمله ASUS، OnePlus، Redmagic و Xiaomi ممکن است در نیمه دوم سال جاری به این تراشه ارتقا یافته دسترسی پیدا کنند.

نوع پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مورد استفاده در سری گلکسی اس 23 سامسونگ دارای 5 درصد CPU سریعتر، 5.7 درصد GPU سریعتر و پردازش هوش مصنوعی در مقایسه با تراشه استاندارد Snapdragon 8 Gen 2 است. این پیشرفت‌ها به عملکرد برتر چیپ تک هسته‌ای و بهبود قابلیت‌های پردازش تصویر در سری Galaxy S23 کمک می‌کنند.

به طور کلی، علاقه مندان به گوشی های هوشمند می توانند منتظر ورود دستگاه های پرچمدار از برندهای محبوب چینی باشند که از قدرت چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 2 استفاده می کنند و پیشرفت های قابل توجهی در عملکرد و تجربه کاربری به ارمغان می آورند. در دیگر خبرها مدتی پیش، افشاکننده توییتر @tech_reve به درستی پیش‌بینی کرد که مدیاتک Dimennsity 9200+ را در می 2023 عرضه خواهد کرد. مدت کوتاهی پس از آن، سازنده تراشه در 10 می از به‌روزرسانی میان دوره ای رونمایی کرد. اکنون، همان منبع اطلاعات جدیدی در مورد جانشین آن فاش کرد. Dimensity 9300 که برای عرضه در اکتبر 2023 برنامه ریزی شده، بزودی از راه می رسد.

بیشتر بخوانید  کوالکام و عملکرد مالی بهتر در سه ماهه چهارم 2023

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پردازنده Snapdragon 8+ Gen 2 بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *