پایان پشتیبانی از گوشی شیائومی Mi 10 Lite Zoom

پایان پشتیبانی از گوشی شیائومی Mi 10 Lite Zoom

شیائومی Mi 10 Lite Zoom را در اواخر آوریل راهی بازار چین کرد. این گوشی هوشمند به طور رسمی توسط Mi 10 Youth 5G در کشور چین عرضه شد. دستگاه متاسفانه هرگز به بازارهای جهانی راه پیدا نکرد.

همانطور که از نام آن پیداست، ویژگی برجسته این دستگاه دوربین دارای زوم قوی آن بود. این مدل یکی از معدود میان رده های دارای دوربین زوم دار محسوب می شد. همچنین حسگر دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 5 برابری هم شامل آن می شود.

درست سه سال پس از عرضه آن، این شرکت اکنون پشتیبانی نرم افزاری گوشی را کنار گذاشته است. برای کسانی که نمی دانند، شیائومی لیست EOS را در وب سایت رسمی خود بایگانی می کند. Mi 10 Lite Zoom سه ساله اخیراً به لیست پایانی شیائومی اضافه شده و نشان می دهد پایان پشتیبانی نرم افزار رسمی از این مدل است.

این گوشی با MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 عرضه شد. در حال حاضر، MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را دربرمی گیرد. آخرین آپدیت نرم افزار آن در نوامبر 2022 عرضه شد. ما امیدوار بودیم که شیائومی آپدیت MIUI 14 را برای این گوشی هوشمند بدون ارتقای اندروید منتشر شود. متاسفانه این اتفاق رخ نداده است.

اگرچه این دستگاه دقیقاً در خارج از سرزمین اصلی چین عرضه نشد، شیائومی یک نوع بهینه‌سازی را در می 2020 منتشر کرد. از سوی دیگر، دو مدل اصلی سری Mi 10 یعنی Mi 10 5G و Mi 10 Pro 5G دریافت MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 را به عنوان آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار اصلی خود آغاز کرده‌اند. در اخباری مرتبط غول فناوری چینی شیائومی یک اسپیکر هوشمند قابل حمل را در اروپا عرضه کرده است. اسپیکر به عنوان Smart Speaker Lite شناخته شده و دارای مجموعه ای از ویژگی های چشمگیر نسبت به قیمت است. در حال حاضر این مدل در بازار اسپانیا با قیمت 39.99 یورو (44 دلار آمریکا) در دسترس است.

اسپیکر لایت هوشمند شیائومی یک مدل جمع و جور و شیک بوده که دارای طیف وسیعی از ویژگی ها برای بهبود تجربه کاربری است. این اسپیکر 1.75 اینچی (44 میلی متر) با برد کامل دارد که توسط آزمایشگاه آکوستیک شیائومی برای کیفیت صدای مطلوب توسعه یافت. این دستگاه همچنین دارای یک حفره صوتی 350 سی سی بوده که قدرت بلندگو را افزایش می دهد و یک کانال U شکل که صدای بیس را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید  تلویزین هوشمند جدید Mi TV 5X شیائومی در راه است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پایان پشتیبانی از گوشی شیائومی Mi 10 Lite Zoom

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *