ویژگی Image Clipper در راه گوشی گلکسی اس 20FE

فهرست دستگاه های دریافت کننده اندروید 14 سامسونگ

سامسونگ در اواخر سال جاری یک گوشی جدید Fan Edition Galaxy S را عرضه خواهد کرد. این شرکت پس از کنار گذاشتن گلکسی اس 22FE، در حال کار بر روی عرضه گلکسی اس 23FE برای عرضه در بازار تا اواخر سال 2023 است.

S23 FE بدون شک همه ویژگی‌های نرم‌افزاری را دارد که در Galaxy S23، S23+ و S23 Ultra ارائه شد، اما دارندگان دستگاه‌های Galaxy S FE موجود برای استفاده از همه این ویژگی‌ها نیازی به ارتقاء به مدل جدیدتر ندارند. برای مثال، Image Clipper یک ویژگی در Galaxy S23 بوده که در حال حاضر برای Galaxy S21 FE ارائه شد و اکنون، سامسونگ آن را به Galaxy S20 FE آورد. آخرین به‌روزرسانی Galaxy S20 FE، که شامل آپدیت امنیتی آوریل 2023 می شود، پشتیبانی از Image Clipper را ارائه می دهد.

این آپدیت با نسخه سیستم عامل G781BXXU5HWCH ارائه می شود و در برخی از کشورهای اروپایی منتشر شد. در حال حاضر، تنها مدل 5G آپدیت را دریافت کرد و نوع 4G/LTE هم بزودی دریافت می کند. طبق معمول، می‌توانید آپدیت را از منوی تنظیمات » به‌روزرسانی نرم‌افزار گوشی دانلود کنید.

پس از نصب به‌روزرسانی، می‌توانید از ویژگی Image Clipper در برنامه گالری و اینترنت سامسونگ استفاده کنید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که هر شی را که می‌خواهید از یک تصویر برش دهید، لمس کرده و نگه دارید تا به‌عنوان یک تصویر جداگانه ذخیره شود و سپس به اشتراک بگذارید.

همانطور که در مورد گوشی های سری گلکسی S22 اتفاق افتاد، 100درصد مطمئن نیستیم که آپدیت آوریل S20 FE شامل Image Clipper در هر منطقه شود. بسته به کشورتان، ممکن است قبل از اینکه این ویژگی در گوشی شما در دسترس قرار گیرد، باید منتظر بروزرسانی دیگری باشید.

در دیگر خبرها شرکت سامسونگ به تازگی در ویتنام از گوشی گلکسی A24 خود رونمایی کرد. یک مدل اقتصادی که ابتدا در ویتنام عرضه خواهد شد و سپس به سایر نقاط موردنظر خواهد رسید.

این مدل را باید جانشین گلکسی A23 سال 2023 دانست که در طراحی به A14 فعلی شبیه است. Galaxy A24 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی sAMOLED با وضوح +FHD و حداکثر روشنایی 1000 نیت است. این گوشی از نمایشگری با طراحی ناچ بهره برده و کمی حاشیه نمایشگر ضخیمی دارد.

بیشتر بخوانید  بررسی قابلیت‌های گوشی‌های گلکسی A52 و A72 سامسونگ زیر ذره بین

پنل عقب دارای سه سنسور دوربین به صورت عمودی بوده و حسگر اثرانگشت جانبی هم تدارک دیده شده که درون کلید پاور قرار دارد. در بخش دوربین، سه حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک لنز اولتراواید 5 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارد. در جلو، یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی تعبیه شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ویژگی Image Clipper در راه گوشی گلکسی اس 20FE

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *