ویژگی های جدید گلکسی اس 9

گلکسی اس 9

جدیدترین پرچمدار کمپانی سامسونگ با نام گلکسی اس 9 در جریان نمایشگاه MWC 2018 رونمایی شد و در برخی موارد با گلکسی اس 8 یعنی پرچمدار قبلی این کمپانی تفاوت هایی دارد. یکی از مشکلاتی که در گلکسی اس 8 سبب نارضایتی مشتریان شده بود، مسئله ی محل قرارگیری سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند بود که به دلیل نزدیکی به لنز دوربین موجب اشتباه گرفتن آن دو با یکدیگر می شد و در نهایت جای اثر انگشت کاربر بر روی لنز دوربین قرار می گرفت. در ادامه قصد داریم تغییرات و ویژگی های جدیدی از گلکسی اس 9 برایتان معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

  • محل جدید قرارگیری سنسور اثر انگشت

یکی از مسائل و مشکلات گلکسی اس 8 که سنسور اثر انگشت آن بود خوشبختانه در گلکسی اس 9 برطرف شده است و اسکنر اثر انگشت آن در زیر دوربین قرار گرفته است. هرچند همچنان نیز احتمال برخورد انگشت با لنز دوربین وجود دارد ولی این احتمال نسبت به پرچمدار قبلی کمتر می باشد. موضوع دیگری که در خصوص این تغییر مکان وجود دارد این است که به کاربر اجازه می دهد از انگشتان هر دو دست برای باز کردن قفل گوشی خود استفاده نماید.

گلکسی اس 9

  • پردازنده ی تصویر اختصاصی

یکی از ویژگی های اساسی گلکسی اس 9 بهره مندی از پردازشگر تصویر اختصاصی می باشد که با بهره مندی از تراشه ی اختصاصی با هر بار فشردن دکمه ی شاتر 12 عکس با ویژگی های متفاوت از جمله میزان نور، نویز، روشنایی و کنتراست های مختلف را ثبت می نماید. به لطف این تراشه و حافظه ی رم DRAM، در سه بخش بهترین تصاویر ثبت شده با بیشترین جزئیات انتخاب و بایکدیگر ادغام می شوند و بهترین تصویر را در اختیار کاربر قرار می دهد.

  • امکان تغییر گشودگی فیزیکی دیافراگم

دیافراگم دوربین این گوشی هوشمند می تواند بین دیافراگم بسیار روشن f/1.5 و f/2.4 بسته به شرایط نوری مختلف سوییچ نماید که در دیافراگم f/1.5 حدود 28 درصد نوربیشتری نسبت به گلکسی اس 8 به دوربین می رسد و f/2.4 برای پیشگیری از حذف جزئیات از تصاویر در محیط های پر نور در نظر گرفته شده است.

گلکسی اس 9

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ویژگی های جدید گلکسی اس 9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *