ویژگی مفید اندروید Q میتواند عمر باتری شما را افزایش دهد

ویژگی مفید اندروید Q میتواند عمر باتری شما را افزایش دهد

یکی از ویژگی های مفید در بروزرسانی Android Q Beta 4 به اسم Screen attention یا همان “توجه به صفحه” بوده که اسم یک ویژگی بومی است که دیگر سازندگان گوشی های هوشمند اندروید در حال حاضر ارائه میدهند. با توجه به XDA، ویژگی Screen attention از دوربین جلوی گوشی اندرویدی شما تعیین می کند که به صفحه نمایش نگاه می کنید یا نه، اگر نگاه می کنید همچنان روشن بماند. در غیر این صورت صفحه نمایش شما براساس تنظیمات از پیش تعریف شده خاموش خواهد شد. اینجاست که میتوان متوجه شد که ویژگی مفید اندروید Q میتواند عمر باتری شما را افزایش دهد.

ویژگی مفید اندروید Q میتواند عمر باتری شما را افزایش دهد

ویژگی مفید اندروید Q در گوشی های دیگر

گوگل در Android Q Beta 3، ویژگی به اسم “Adaptive Sleep” قرار داده، اما عنوان جدید که در آخرین نسخه بتا منتشره شده است، همراه با انیمیشن هایی بوده که کاربران با ساخت اندروید بعدی آن ها را مشاهده خواهند کرد. به نظر میرسد ویژگی Screen Attention برای بیشتر گوشی های اندروید ارائه شده اما در حال حاضر هیچ دلیلی برای اینکه چرا برای گوشی های پیکسل گوگل وجود نداشته ندارد. در حال حاضر، این ویژگی را میتوان در گوشی های سامسونگ و موتورولا با اسم های مشابه Attentive Display و Smart Stay پیدا کرد. در حالی که به نظر میرسد نام Screen Attention برای اندروید Q بتا 4 مورد استفاده قرار میگیرد، در گوگل هنوز با نام “Adaptive Sleep” شناخته می شود.

ویژگی مفید اندروید Q در گوشی های دیگر 

Screen Attention را در مسیر زیر پیدا کنید

اگر از لمس کردن دکمه پاور در گوشی هوشمند خود خسته شده اید چرا که صفحه نمایش زمان سر زمانی خاموش می شود اما از طرفی هم نمی خواهید که سی دقیقه روشن بماند، Screen Attention ویژگی مفید اندروید Q میتواند عمر باتری شما را افزایش دهد و همینطور راه حلی است که به دنبالش هستید.  کاربران اندروید Q برای پیدا کردن این ویژگی میتوانند به قسمت تنظیمات > صفحه نمایش > توجه به صفحه یا Screen Attention مراجعه کنند.

منبع : phonearena

4.5/5 - (2 امتیاز)

بیشتر بخوانید  دکمه بازگشت در آپدیت جدید اندروید حذف می شود

نظرات در مورد : ویژگی مفید اندروید Q میتواند عمر باتری شما را افزایش دهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *