ویندوز 11 سرعت بازی ها را کاهش می دهد

ویندوز 11 سرعت بازی ها را کاهش می دهد

یکی دیگر از مشکلات عملکرد بازی در ویندوز 11 22H2 توسط مایکروسافت تایید شده است. پس از نصب آخرین به روز رسانی سیستم عامل، چندین کاربر شروع به شکایت از مشکلات عملکرد هنگام اجرای بازی کرده اند. آنها با لکنت و سایر اشکالات روبرو هستند. اگرچه در ابتدا تصور می شد که مشکل از کارت های گرافیک NVIDIA است، اما تغییر درایورها آن را حل نکرد. مایکروسافت در پایان هشدار داد که برخی از بازی‌ها و برنامه‌ها «ممکن است در ویندوز 11 22H2 عملکرد کندتر از حد انتظار داشته باشند یا فریز شوند».

غول فناوری اعتراف می کند که آنها به طور ناخواسته اشکال زدایی عملکرد GPU را فعال می کنند. اما مثال‌های خاصی از بازی‌ها یا برنامه‌هایی که ممکن است تحت تأثیر این مشکل قرار گیرند، ارائه نمی‌کند. لوازم الکترونیکی مصرفی نباید از این عملکرد استفاده کنند. چرا برخی از بازی ها و برنامه های کاربردی در ویندوز 11 22H2 ویژگی اشکال زدایی را فعال می کنند یک راز است که توسط مایکروسافت ارائه شده است. علاوه بر این، ما نمی دانیم چه تعداد از برنامه ها این مشکل را دارند.

این شرکت به‌روزرسانی خودکار دستگاه‌های آسیب‌دیده را به Windows 11 22H2 در حالی که به دنبال راه‌حلی است، متوقف کرده است. کاربران باید به جای نصب آخرین نسخه ویندوز 11 پرو، بازی ها و برنامه های خود را به روز کنند. علاوه بر این، شما این گزینه را دارید که به نسخه قبلی سیستم “بازگشت” کنید.

گیمرها قبلاً با سیستم عامل جدید مایکروسافت با مشکلاتی روبرو شده بودند. صاحبان رایانه های دارای تراشه های AMD یک سال پیش متوجه کاهش عملکرد شدند. به هر حال، ما همچنان منتظر راه حلی برای این موضوع هستیم. با گذشت بیش از یک سال از انتشار آن، بخش بزرگی از جامعه ویندوز هنوز جدیدترین سیستم عامل دسکتاپ مایکروسافت را قبول نکرده اند. این بر اساس آماری است که توسط Statcounter برای ماه اکتبر گردآوری شده است.

تنها 15.44 درصد از رایانه های شخصی در سراسر جهان دارای ویندوز 11 هستند که نشان می دهد در یک ماه 1.83 درصد بالاتر است. در مقایسه، 71.29 درصد از کاربران از ویندوز 10 استفاده می کنند که نسبت به 71.88 درصد در ماه سپتامبر کاهش اندکی داشته است. و ویندوز 7 با 9.61 درصد در جایگاه سوم قرار دارد. ویندوز 8.1 با 2.45 درصد در جایگاه چهارم و پس از آن ویندوز 8 با 0.69 درصد قرار گرفت. ویندوز XP با 0.39 درصد همچنان به سختی در جایگاه چهارم قرار دارد.

بیشتر بخوانید  رفع مشکل مصرف زیاد GPU برای دسکتاپ Windows Desktop Window Manager

76 درصد از سهم بازار سیستم عامل های دسکتاپ در سراسر جهان متعلق به ویندوز است. پس از آن macOS X (15.7 درصد) و Linux (2.6 درصد) قرار دارند. برای همه سیستم عامل ها، اندروید 42.37 درصد از بازار سیستم عامل را در اختیار داشت. پس از آن ویندوز با 30.11 درصد سهم، iOS با 17.6 درصد، OS X با 6.24 درصد قرار دارند. و لینوکس با سهم 1.04 درصدی.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ویندوز 11 سرعت بازی ها را کاهش می دهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *