ویدئو پروژکتور جیبی از کجا بخریم؟

ویدئو پروژکتور جیبی از کجا بخریم؟

ویدئو پروژکتور ها یکی از وسیله هایی هستند که در اتاق‌ های جلسه، دفاتر، سالن‌ های سینما ، مدارس و غیره از آن استفاده می شود. امروزه از این ویدئو پروژکتور ها در خانه‌ ها نیز استفاده می‌ شود و این دستگاه در انواع مختلفی به تولید می‌رسد . تنوع این دستگاه باعث شده افراد بتوانند مطابق با نیاز خود به ویدئو پروژکتور ها ، آن را تهیه نمایند.

 انواع ویدئو پروژکتور

  •  ویدئو پروژکتور جیبی
  • ویدئو پروژکتور خانگی
  • ویدئو پروژکتور چند کاربره

ویدئو پروژکتور جیبی

ویدئو پروژکتور جیبی همانطور که از نامش مشخص است ، پروژکتور های کوچکی هستند که قابل حمل بوده و استفاده از آن ها بسیار راحت است. نصب این دستگاه بسیار راحت است، شما می توانید این دستگاه‌ ها را بر روی سه پایه عکاسی قرار دهید و از آن استفاده کنید.این پروژکتور ها بسیار پرطرفدار هستند، به دلیل اینکه قابلیت حمل و نقل دارند و بدون استفاده از کابل می‌توان از آنها استفاده کرد. شدت روشنایی در ویدئو پروژکتور جیبی تا حداکثر ۱۰۰۰ لومن معمولاً در نظر گرفته می‌شود و تصاویر واضح و با کیفیتی را از آن می‌ توان مشاهده کرد.

ویدئو پروژکتور خانگی

ویدئو پروژکتور خانگی ، ویدئو پروژکتور هایی هستند که شدت روشنایی آنها بالا بوده و کنتراست تصاویر بسیار خوبی دارند. ویدئو پروژکتور ها برای مصارف خانگی از جمله مشاهده تصاویر و ویدئوها و همچنین انجام بازی های گروهی بسیار مناسب هستند و می توان تصاویر با کیفیتی را از آنها مشاهده کرد.

 ویدئو پروژکتور چندکاربره

کاملترین نوع ویدئو پروژکتور ها، پروژکتور چند کاربره است که می‌ توان از آن برای مشاهده انواع فایل ها و تصاویر استفاده کرد. روشنایی تصویری ویدئو پروژکتور ها بسیار بالا بوده و در حدود ۴۵۰۰ لومن در نظر گرفته می شود. این ویدئو پروژکتور ها دارای کنتراست و وضوح تصویر بالایی هستند تا بتوان انواع فایل های اطلاعات را به راحتی از تصویر خواند. از این نوع ویدئو پروژکتور ها برای ارائه ی کنفرانس ها و انتقال اطلاعات و دروس آموزشی استفاده می شود.

فروشگاه نیزا کالا یکی از مراکز معتبر فروش انواع ویدئو پروژکتور ها مانند ویدئو پروژکتور جیبی ، مینی ویدئو پروژکتور ، ویدئو پروژکتور چند کاربره و غیره می باشد.

 

فروش ویدئو پروژکتور جیبی با قیمت ارزان

چنانچه قصد خرید ویدئو پروژکتور جیبی با قیمت ارزان را دارید به سایت نیزار کالا مراجعه نمایید زیرا این مجموعه انواع ویدئو پروژکتور را با قیمت بسیار ارزان به فروش می‌ رساند و شما می توانید انواع مورد نظر خود را با بهترین قیمت تهیه کنید همچنین کیفیت های در نظر گرفته شده برای این ویدئو پروژکتور ها بسیار بالا بوده و امکانات بسیار عالی دارند.

یکی از نمونه‌ های جدید این دستگاه‌ ها ، ویدئو پروژکتور جیبی می باشد. ویدئو پروژکتور جیبی در ابعاد و اندازه های کوچک تر از ویدئو پروژکتور های معمولی به تولید رسیده و با داشتن کمترین حجم و وزن کم ، مناسب برای حمل و نقل به مکان های مورد نظر می باشد بنابراین با داشتن یک ویدئو پروژکتور جیبی، می توانید از آن در مکان های مختلف استفاده کنید. ویدئو پروژکتور ها دارای مشخصات فنی هستند که در زمان خرید باید به آن توجه نمایید تا بتوانید در نهایت ویدئو پروژکتور مورد نیاز خود را به شکل صحیح انتخاب نمایید. ویدئو پروژکتور جیبی با قابلیت وای فای می تواند مورد استفاده در مکان‌ های مختلفی قرار گیرد و نیازی به ارتباط سیمی نداشته باشد و جهت خرید ویدئو پروژکتور باید بررسی‌ های لازم را انجام دهید تا بتوانید یک انتخاب خوب و درستی را داشته باشید که در ادامه به موارد مهم در خرید ویدئو پروژکتور جیبی می‌پردازیم.

شدت روشنایی

لومن برای اندازه گیری شدت نور به کار می‌رود و در واقع واحد اندازه گیری نور در ویدئو پروژکتور ها می باشد بنابراین ویدئو پروژکتور جیبی اگر مقدار لومن آن بیشتر باشد ، در نتیجه تصاویر بهتر و روشنتری را پخش خواهد نمود و هر چه این عدد بالاتر باشد. قیمت ویدئو پروژکتور جیبی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

رزولوشن

رزولوشن یا وضوح تصویر در ویدئو پروژکتور بسیار مهم است و رزولوشن به تعداد پیکسل هایی می گوییم که برای نمایش تصویر به کار می‌رود و بنابراین هرچه رزولوشن ویدئو پروژکتور جیبی بالاتر باشد ، تصاویر واضح تر بوده و قیمت این نوع ویدئو پروژکتور افزایش پیدا می‌کند.

کنتراست

کنتراست تصاویر تفاوت روشن ترین نقطه و تیره ترین نقطه در تصویر را نشان می‌دهد و آن را با یک عدد مشخص تعریف می‌کنند. بنابراین کنتراست هم مانند رزولوشن هرچه بیشتر باشد کیفیت تصاویر بهتر خواهد بود.

پورت

پورت یا درگاه در ویدئو پروژکتور جیبی بسیار مهم است زیرا با استفاده از آن می‌توان به دستگاه‌ های مختلف اتصال پیدا کرد بسیاری از ویدئو پروژکتور ها درگاه hdmi را دارند. همچنین دستگاه های ویدئو پروژکتور جیبی معمولاً چند درگاه usb هم داشته و می توان از حافظه های جانبی و موس برای آن استفاده کرد.این ویدئو پروژکتور ها قابلیت اتصال به رم موبایل و فلش را نیز دارند.

  • قیمت ویدئو پروژکتور جیبی
  • مزایای ویدئو پروژکتور جیبی
  •  اندازه تصاویر بزرگ

ویدئو پروژکتور های جیبی می توانند تصاویر را در سایز بزرگ ایجاد کنند و شما می توانید این تصاویر را در صفحه نمایش بسیار بزرگ مشاهده نمایید. تصاویر ایجاد شده با استفاده از ویدئو پروژکتور در حدود ۹۰ تا ۱۲۰ اینچ می باشد.

 بهترین گزینه برای تلویزیون‌های بزرگ

ویدئو پروژکتورها با توجه به تصاویر بسیار مناسبی که دارند، می توانند جایگزین یک تلویزیون بزرگ برای ما باشند بنابراین با استفاده از این وسیله در خانه ها می توانید حتی در صورت روشن بودن چراغ ها، از این دستگاه استفاده کنید.

کم‌ هزینه بودن

ویدئو پروژکتور یکی از دستگاه های قیمت مناسب برای تماشای فیلم ، تصویر، بازی و غیره می باشند بنابراین برای نمایش خانگی از ویدئو پروژکتور ها می توان استفاده کرد و قیمت این دستگاه بسیار مقرون به صرفه می باشد. همچنین شما می توانید این دستگاه را با قیمت‌ های مختلفی تهیه کنید زیرا تنوع آن بسیار بالا بوده و به همین جهت افراد زیادی این دستگاه را برای منازل نیز تهیه می‌کند.

صرفه جویی در فضا

ویدئو پروژکتور جیبی فضای بسیار کمی را می گیرد. این ویدئو پروژکتور ها در ابعاد گوشی موبایل هستند و به راحتی می‌توان در مکان‌ های مختلف از آن استفاده کرد و نیازی به فضای اضافی برای قرار دادن آن وجود ندارد.

نصب آسان

ویدئو پروژکتور جیبی دارای نصب بسیار راحتی می باشد زیرا این ویدئو پروژکتور ها بدون سیم و کابل هستند و به همین جهت می توانید از آن برای مکان های مختلف نیز استفاده کنید. مجموعه نیزار کالا با در نظر گرفتن قیمت های مناسب برای محصولاتش، این دستگاه کاربردی را در تنوع بالا عرضه می نماید و افراد با مراجعه به سایت نیزار کالا می توانند پس از مشاهده محصولات، نمونه ی مناسب از دستگاه ویدئو پروژکتور را انتخاب کرده و آن را سفارش دهند.

ویدئو پروژکتور جیبی از کجا بخریم؟

فروش ویدئو پروژکتور جیبی با کیفیت بالا

تمامی محصولات نیزار کالا با بهترین کیفیت در نظر گرفته شده است و این مجموعه دارای مشتریان دائمی بسیار زیادی می باشد بنابراین می توانید با اطمینان به این مجموعه، محصولات مورد نظر خود را تهیه نمایید همچنین نیزار کالا قیمت های ویژه ای را برای شما در نظر گرفته است و بسیاری از کالا ها دارای تخفیف بوده و با قیمت ارزان تری ارائه می شود بنابراین به سایت نیزا کالا مراجعه کنید و از محصولات ما دیدن فرمایید.

https://nizakala.com/

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ویدئو پروژکتور جیبی از کجا بخریم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *