وجود مشکلی در بروزرسانی ماه ژانویه گوشی های گلکسی

وجود مشکلی در بروزرسانی ماه ژانویه گوشی های گلکسی

گوگل علاوه بر انتشار نسخه‌های جدید اندروید و ارائه وصله‌های امنیتی ماهانه، به‌روزرسانی‌های سیستم Play را نیز به طور منظم انجام می‌دهد. این به‌روزرسانی‌ها از این جهت منحصربه‌فرد هستند که به‌منظور بهبود عملکرد و امنیت سیستم‌عامل اندروید، مستقیماً توسط Google در بین تمام دستگاه‌های Android سازگار، از جمله تلفن‌های غیر پیکسل، توزیع می‌شوند. در نهایت، برخی از دارندگان سری گلکسی S22 و S21 سامسونگ گزارش داده‌اند که گوشی‌هایشان در به‌روزرسانی جولای 2022 گیر کرده‌اند. در اینجا جزئیات…

برخی از کاربران گوشی سامسونگ گلکسی با مشکلی مواجه می‌شوند که دستگاه‌هایشان در به‌روزرسانی سیستم Google Play ژوئیه 2022 گیر کرده است. به نظر می رسد این مشکل پس از عرضه به روز رسانی One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 شروع شده است و نه تنها گوشی های پرچمدار سامسونگ، بلکه گلکسی A52 را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

کاربران این مشکل را در انجمن‌های پشتیبانی سامسونگ و Reddit گزارش کرده‌اند. با بیان اینکه علیرغم بررسی دستی برای به روز رسانی، گوشی های آنها گیر کرده است. در برخی موارد، به کاربران امکان راه اندازی مجدد و نصب یک بیلد جدید داده می شود. با این حال، پس از راه‌اندازی مجدد، به‌روزرسانی سیستم Google Play همچنان در جولای 2022 باقی می‌ماند. مشخص نیست که آیا سایر گوشی‌های اندرویدی غیر گلکسی با مشکل مشابهی مواجه هستند یا خیر.

اگر تلفن گلکسی شما در به‌روزرسانی سیستم Play ژوئیه 2022 گیر کرده است، می‌توانید با دانلود و نصب جدیدترین مؤلفه‌های اصلی از وب‌سایت‌های معتبر APK، نسخه نوامبر 2022 را به‌صورت دستی بارگذاری کنید. پس از راه‌اندازی مجدد، گوشی شما باید به‌روزرسانی سیستم Google Play در نوامبر ۲۰۲۲ را اجرا کند. به خاطر داشته باشید که بیلد با نام +S برای اندروید 12 و نسخه های جدیدتر سیستم عامل در نظر گرفته شده است، بنابراین حتما نسخه صحیح را دانلود کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy Z Flip 5 دارای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است

نظرات در مورد : وجود مشکلی در بروزرسانی ماه ژانویه گوشی های گلکسی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *