وایت برد هوشمند سیسکو، برای رقابت با گوگل و مایکروسافت

چند وقتی می‌باشد که غول‌های تکنولوژی مثل مایکروسافت و گوگل، دست به ایجاد نوآوری در زمینه وایت بردها زده‌ و وایت بردها را نیز وارد بازی دنیای گجت‌های هوشمند کرده‌اند. اما حالا نوبت به سیسکو رسیده است تا وارد این بازی شده و وایت برد هوشمند خود را با نام Spark Board معرفی کند. در ادامه با زوم‌تک همراه باشید تا با محصول جدید سیسکو بیشتر آشنا شوید.

با توجه به نام این محصول مشخص است که این وایت برد بر اساس سرویس ابری اختصاصی سیسکو، یعنی Spark، ساخته شده و کار می‌کند. اسپارک سرویسی ابری ساخته شده توسط سیسکو می‌باشد که با استفاده از برنامه مخصوص، دستگاه‌های مختلف را به هم وصل کرده و بین آن‌‌ها همکاری ایجاد می‌کند.

این وایت برد از طریق وای‌فای به سایر دستگاه‌ها مثل لپ تاپ،‌ گوشی هوشمند، تبلت و یا کامپیوتر وصل شده و از طریق اسپارک، صفحه نمایش خود را با این دستگاه‌ها به اشتراک می‌گذارد. از قابلیت‌های این وایت برد می توان به قابلیت ویدیو کنفرانس با کیفیت 4K و همچنین VoiceTrack اشاره کرد که با استفاده از میکروفون‌هایش، شخص صحبت کننده را تشخیص داده و روی چهره وی زوم می‌کند.

Spark Board با انگشت و یا قلم لمسی کار می‌کند و به طور اتوماتیک همه چیز را ذخیره می‌کند. سیسکو برای رقابت با وایت بردهای هوشمند گوگل (Jamboard) و مایکروسافت (Surface Hub)، قیمت تمام شده محصول خود را پایین آورده، و برای تهیه نسخه ۵۵ اینچی، که اواخر این ماه میلادی وارد بازار خواهد شد، مبلغ ۴۹۹۰ دلار، و برای وایت برد ۷۰ اینچی خود که اواخر امسال وارد بازار خواهد شد،‌ قیمت ۹۹۹۰ دلار را تعیین کرده است. و البته بایستی برای استفاده از نرم افزار اسپارک سیسکو هم ماهیانه مبلغ ۱۹۹ دلار پرداخت شود.

در ویدیوی زیر می‌توانید امکانات و قابلیت‌های جالب این وایت برد را مشاهده بفرمایید :

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وایت برد هوشمند سیسکو، برای رقابت با گوگل و مایکروسافت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *