وان پلاس 11 از بدنه سرامیکی بهره می برد

وان پلاس 11 از بدنه سرامیکی بهره می برد

جزئیات جدید در مورد OnePlus 11 شروع به افشای آنلاین کرده و به موضوع گفتگو تبدیل شده است. امروز، یک افشاگر نشان می دهد که OnePlus ممکن است با موفقیت کارت لوکس را با یک برگه فنی درجه یک و مهمتر از همه، یک پوشش سرامیکی بازی کند که در دنیای تلفن های هوشمند غیرمعمول است.

OnePlus با مدل 11 خود شانس زیادی برای موفقیت دارد. این شرکت که اکنون روی خط نورد شرط بندی می کند، نتوانست محدودیت قیمتی برای گوشی هوشمند پرچمدار خود تعیین کند. شرکت فرعی Oppo می‌تواند با مشخصات رده بالا و پوشش سرامیکی غافلگیر کند. گوشی های هوشمند به ندرت دارای پوشش سرامیکی هستند. آنها توسط تولید کنندگان ترجیح داده نمی شوند زیرا بسیار گران و بسیار سنگین هستند. آنها انعطاف پذیر هستند، کار کردن با آن ها دلپذیر است و مهمتر از همه، ظاهری بسیار شیک به محصولات اضافه می کنند.

این نوع پوشش قبلاً در گوشی های هوشمند استفاده می شد. ما گوشی OnePlus X و همچنین طراحی واقعاً چشمگیر Xiaomi Mi 11 Ultra را به یاد می آوریم. با OnePlus 11، ما دوباره پوشش سرامیکی را دریافت خواهیم کرد، حتی اگر مقداری وزن اضافه کند. افشاگری ها علاوه بر طراحی، یک برگه فنی رده بالا را به یاد می آورد. این دستگاه شامل اسنپدراگون 8 نسل 2 می شود که دارای 16 گیگابایت رم خواهد بود. عملکرد رضایت بخشی به آن می دهد.

همچنین گمانه زنی هایی در مورد پنل OLED FHD+ وجود دارد. با یک پانچ در گوشه سمت چپ بالا که در طرفین تا حدودی منحنی است. دوربین OnePlus 11 همچنان دارای همکاری Hasselblad است و دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی (IMX890)، سنسور 48 مگاپیکسلی فوق عریض (IMX581) و لنز 32 مگاپیکسلی تله فوتو است. همانطور که مشاهده کرده اید وان پلاس 11 و نه وان پلاس 11 پرو مدل مورد بحث ما هستند. مشابه سال گذشته، این شرکت تنها یک دستگاه ارائه می‌دهد که برخلاف OnePlus 10 Pro که نسخه معمولی نداشت، به عنوان Pro علامت‌گذاری نمی‌شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلویزیون هوشمند وان پلاس Q2 Pro QLED در راه است

نظرات در مورد : وان پلاس 11 از بدنه سرامیکی بهره می برد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *