نسل دوم تلویزیون های کوانتوم دات اولد سامسونگ معرفی شد

نسل دوم تلویزیون های کوانتوم دات اولد سامسونگ معرفی شد

در سال گذشته، سامسونگ سامسونگ S95B QD-OLED را معرفی کرد. این محصول فوق العاده ای بود که به شدت با ال جی و سونی، دو تولید کننده پیشرو تلویزیون رقابت می کرد. اندازه صفحه نمایش 65 و 55 اینچی ارائه شد. صفحه نمایش OLED Quantum-Dot (QD) یک فناوری کاملاً جدید است و اولین نسل از تلویزیون های QD-OLED سامسونگ فقط در اندازه های 55 و 65 اینچی عرضه شد. از آنجایی که این یک فناوری جدید بود، اندازه های دیگر صفحه نمایش در دسترس نبود. با این حال، این برند اکنون تلویزیون 77 اینچی QD-OLED خود را معرفی کرده است.

در مورد نسل اول S95B، بدون شک محصولی بود که بازی را تغییر می داد و صفحه نمایش QD-OLED از نظر روشنایی درک شده و درخشندگی رنگ نسبت به OLED سنتی پیشرفت قابل توجهی را ارائه کرد. با این حال، برای اولین تلویزیون OLED خود در سال‌های اخیر، سامسونگ پس از رسیدگی به مشکلات نرم‌افزاری خود، تعدادی به‌روزرسانی و اصلاح سیستم‌افزار را ارائه کرده است. این شرکت اخیراً تلویزیون 77 اینچی OD-OLED سامسونگ S95C را با استفاده از این فناوری روی صفحه نمایش بزرگتر عرضه کرده است.

به نظر می رسد که هر سال افراد بیشتری مشتاق ارتقاء به تلویزیون های بزرگتر هستند. سامسونگ برای اینکه به کاربران خود تجربه ای بی بدیل و غوطه ور بدهد، پنل OLED کوانتوم دات فوق العاده خود را با صفحه نمایش 77 اینچی بزرگتر ترکیب کرده است. به نظر می رسد که S95C حتی روشن تر از S95B خواهد درخشید. همچنین پنل جدید دوام کلی بهتری خواهد داشت و انرژی کمتری مصرف می کند.

علاوه بر این، این شرکت بیان می‌کند که برای اولین بار در تلویزیون‌های OLED، «OLED‌های سامسونگ دارای گواهینامه FreeSync Premium Pro AMD برای تجربه بازی ایده‌آل OLED هستند». در این مرحله، سامسونگ و ال‌جی درگیر نبرد گواهینامه‌ها و شعارها هستند. یکی از چیزهایی که مطمئناً از سامسونگ دریافت نمی کنید، بازی Dolby Vision است، حتی اگر بازی های HDR کاملاً قابل قبول هستند.

در قسمت جلوی صدا، S95C نیز کم کار نیست. دارای سیستم بلندگوی 70 واتی Dolby Atmos 4.2.2 کاناله است. سامسونگ به خاطر تاکید بر قابلیت های بازی تلویزیون های خود مشهور است و S95C نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه سامسونگ هنوز از مزیت داشتن نرم افزار بازی ابری ایکس باکس مایکروسافت بر روی سیستم عامل تایزن خود برخوردار است، زمان پاسخگویی که در زیر ذکر شده است با OLED های ال جی یکسان است.

بیشتر بخوانید  تکنولوزی نانو کریستال در تلویزیون های SUHD سامسونگ دنیای از رنگ ها

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسل دوم تلویزیون های کوانتوم دات اولد سامسونگ معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *