واتساپ دوباره یکی از بهترین ویژگی های تلگرام را کپی می کند

واتساپ دوباره یکی از بهترین ویژگی های تلگرام را کپی می کند

واتس اپ، پرکاربردترین سرویس پیام رسانی جهان با بیش از 2 میلیون کاربر فعال در هر ماه، ویژگی جدیدی را به پلتفرم خود اضافه می کند. ما در مورد پین کردن پیام صحبت می کنیم. اگرچه واتس اپ محبوب ترین سرویس پیام رسان است، اما تلگرام، رقیب آن، قابلیت های بیشتری را ارائه می دهد. در نتیجه، واتس اپ به دنبال افزودن ویژگی های جدید به تلگرام بوده است.

به گفته WABetaInfo، واتس اپ به زودی پین کردن پیام را اضافه می کند که یکی از بهترین ویژگی های تلگرام است. آخرین نسخه بتا WhatsApp برای اندروید، نسخه 2.23.3.17، در فروشگاه Play موجود است و در حال آزمایش ویژگی پین کردن پیام است. اگر پیامی پین شده باشد و گیرنده نسخه قدیمی‌تری از برنامه داشته باشد، از کاربر می‌خواهد برای مشاهده و پین کردن پیام‌ها، به آخرین نسخه به‌روزرسانی شود.

پین کردن پیام به کاربران این امکان را می دهد که یک پیام را به بالای یک چت پین کنند. آسان کردن دسترسی و مشاوره به اطلاعات مهم. این ویژگی به ویژه در چت های گروهی که در آن انتقال اطلاعات به همه اعضا مهم است مفید است. اگرچه این ویژگی هنوز در حال توسعه است، اما به زودی برای همه کاربران واتس اپ عرضه خواهد شد.

برای کسانی که می خواهند این ویژگی جدید و سایر ویژگی های آینده را قبل از عموم مردم امتحان کنند. توصیه می شود در برنامه بتا WhatsApp ثبت نام کنید. واتس اپ همچنان ویژگی های جدید و مفیدی را برای کاربران خود ارائه می کند. قبلاً عملکرد وضعیت خود را به روز کرده است و حداکثر تعداد عکس هایی را که می توان هر بار از 50 به بیش از 100 ارسال کرد افزایش داده است. با این حال، توانایی تبدیل یادداشت های صوتی به متن، جدیدترین نوآوری است که ما پیش بینی می کنیم.

تیم WhatsApp به جای وابستگی به برنامه های از قبل موجود برای رونویسی، در حال ایجاد راه حل خاص خود است. شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه این برنامه از سپتامبر 2021 در حال آزمایش عملکرد روی تلفن های هوشمند iOS است. و در نهایت به زودی راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید  معرفی 6 راهکار برای همگام سازی نشدن واتساپ وب

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : واتساپ دوباره یکی از بهترین ویژگی های تلگرام را کپی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *