واتساپ در اندروید بزودی تغییر خواهد داشت

واتساپ در اندروید بزودی تغییر خواهد داشت

واتساپ در حال آزمایش یک رابط کاربری جدید برای برنامه اندروید است که در آن یک تب ناوبری جدید اضافه می کند. این یک طراحی مجدد بزرگ از نظر رابط کاربری در برنامه خواهد بود. این تغییر همچنین مشابه WhatsApp در iOS است، اما در حال حاضر فقط در حال آزمایش بوده و هیچ تاییدی در مورد اینکه آیا واقعاً یک نسخه پایدار خواهد داشت یا خیر مشخص نیست.

تست جدید در نسخه بتا واتساپ برای اندروید نسخه 2.23.8.4 ارائه شده است. آزمایش کنندگان بتای واتساپ در اندروید می توانند به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کرده و این آپدیت را برای دریافت رابط کاربری جدید دانلود کنند. اما همه آزمایش‌کنندگان بتا رابط جدید را دریافت نخواهند کرد و برخی ممکن است منتظر عرضه گسترده‌تر باشند. علاقه مندان همچنین می توانند برای استفاده از برنامه بتا واتساپ اقدام کنند تا ویژگی های منتشر نشده را امتحان کنند.

رابط جدید اساساً یک نوار ناوبری جدید در پایین صفحه نمایش می آورد. با توجه به اسکرین شات های به اشتراک گذاشته شده توسط WABetaInfo، می توانیم نوار ناوبری را که شامل چت ها، جوامع، وضعیت و تماس ها می شود، ببینیم. این همچنین بخش چت ها، وضعیت و تماس های موجود را که در حال حاضر در بالای برنامه قرار دارند حذف می کند. همچنین راهی تمیزتر و راحت‌تر برای دسترسی به چت‌ها، انجمن‌ها، به‌روزرسانی‌های وضعیت و تماس‌های شما می‌سازد.

با نوار ناوبری پایین، بخش بالای WhatsApp اکنون فقط نماد دوربین، ابزار جستجو و دکمه منوی سه نقطه را دارد. این رابط تا حدودی شبیه WhatsApp در iOS است که در آن چت ها، وضعیت، انجمن ها، تماس ها و تنظیمات در نوار پایین صفحه نمایش وجود دارد. اگرچه ممکن است یک اصلاح بزرگ به نظر نرسد، اما با توجه به اینکه واتساپ چقدر به ندرت رابط کاربری خود را دوباره طراحی می کند، تازه خواهد بود.

در مورد انتشار آپدیت، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان و آیا برنامه واتساپ برای انجام این کار وجود ندارد، در دست نیست. اما با توجه به اینکه به مرحله بتا رسیده است، ممکن بوده به زودی شاهد انتشار پایدار رابط واتساپ در اندروید باشیم. در اخباری مرتبط واتساپ اعلام کرده است که در حال ارائه طیف وسیعی از ویژگی‌های امنیتی جدید است که برای حفظ امنیت بیشتر حساب کاربر طراحی شد. این ویژگی های جدید عبارتند از: حفاظت از حساب، تأیید دستگاه و کدهای امنیتی خودکار.

بیشتر بخوانید  قابلیت ساخت آواتار با آپدیت جدید واتساپ

در اینجا جزئیات سه اقدام امنیتی جدیدی که به واتساپ اضافه شده آمده است، امیدواریم این ویژگی های جدید به افراد کمک کند از حساب های خود محافظت کنند.

محافظت از حساب: اگر نیاز دارید حساب WhatsApp خود را به یک دستگاه جدید تغییر دهید، آنها می خواهند دوبار بررسی کنند که واقعاً شما هستید. از این به بعد، ممکن است از شما در دستگاه قدیمی خود بخواهند تأیید کنید که می‌خواهید این مرحله را به عنوان یک بررسی امنیتی اضافی انجام دهید. این ویژگی می‌تواند به شما در مورد تلاش غیرمجاز برای انتقال حساب خود به دستگاه دیگری هشدار دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : واتساپ در اندروید بزودی تغییر خواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *