هک شدن اکانت های اینستاگرام | هک عجیب و خاص اینستاگرام

اینستاگرام

هک شدن اکانت های اینستاگرام | این روزها در دنیای دیجیتال بحث امنیت از مهمترین مسائل می باشد، زیرا بسیاری از افراد هر روز با اینترنت بسیاری از کارهای خود را به انجام می رسانند که باید در این میان اطلاعات شخصی آن ها محفوظ بماند ولی به هر حال داشتن امنیت یکی از واجبات دنیای دیجیتال امروزی به حاسب می آید. به خصوص اینستاگرام و پیام رسان هایی نظیر تلگرام و واتس اپ که شامل گفتگوهای شخصی افراد می باشند و به عنوان یک حریم خصوصی به حساب می آیند.

جریان هک شدن اینستاگرام

یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام به نام Krista، با بیش از 4500 فالوور در روز شنبه و هنگام ورود به اکانتش، متوجه مسئله ای می‌ شود. این شخص از اکانت خود خارج شده و موضوع اینجاست که هر بار تلاش می‌ کند تا وارد اکانت اینستاگرامش شود، پیامی مبنی بر اینکه این نام کاربری موجود نمی باشد را مشاهده می کند. بعد از گذشت مدتی متوجه می‌ شود که تصویر پروفایل و شماره تلفنش نیز تغییر یافته است.

اینستاگرام

در نتیجه تصمیم می‌ گیرد تا به با استفاده از ایمیل رمز عبور جدیدی را برای اکانت خود درخواست نماید ولی با این مسئله برخورد می کند که اکانتش نیز به یک ایمیل جدید روسی متصل شده است! ؛ این طور که معلوم است، اکانت او هک شده و باید بگوییم که کریستا تنها یکی از قربانی های این موضوع به شمار می‌ آید و تا به امروز کاربران مختلفی گزارش هک شدن اکانت خود را داده‌اند.

در طول یک هفته ی گذشته بیشتر از 5000 توییت با این موضوع ارسال شده است و برخی از اعضای شبکه های اجتماعی نظیر Reddit نیز از هک  شدن حساب های کاربری شان خبر داده‌ اند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، گویا میان اکانت‌ قربانی‌ های اینستاگرام باگ جدیدی مشاهده شده است و یک سری اشتراکات وجود دارد؛ پس از هک نام کاربری و تصویر پروفایل آن ها تغییر کرده، Bio حذف شده و اکانت نیز به یک ایمیل روسی متصل شده است.

جالب تر از همه ی اینها اینجاست که سیستم امنیتی تایید هویت دو مرحله‌ ای هم تغییری در اصل این موضوع ایجاد نکرده و برخی از کاربرانی که حساب های کاربری شان هک شده است، این قابلیت را نیز فعال نموده بودند. البته برخی از هکرها هیچ پستی اضافه و یا حذف نکرده‌ اند و فقط اطلاعات پروفایل کاربری این افراد را تغییر داده اند.

بیشتر بخوانید  ویژگی ارسال گیف در دایرکت اینستاگرام

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هک شدن اکانت های اینستاگرام | هک عجیب و خاص اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *