تعداد کاربران شرکت هواوی 1 میلیارد گوشی هوشمند را گذشتند

بیشتر از 1 میلیارد گوشی هوشمند هوآوی در جهان فعال است

در آخرین اخباری که روابط عمومی شرکت هواوی اعلام کرده است تعداد کاربران گوشی های هوشمند این کمپانی در سراسر جهان از 1 میلیارد نفر گذشت ، مدیر عامل هواوی اعلام کرد این آمار روز به روز در حال گسترش است.

«رن ژنگفی» (Ren Zhengfei)، موسس و مدیر عامل هوآوی به تازگی در کنفرانس‌های GTS Cloud و Device Cloud حضور پیدا کرد و به سخنرانی پرداخت. او در سخنرانی خود، موضوعی را مطرح کرد که نشان‌دهنده عملکرد خیره‌کننده هوآوی در سال‌های اخیر بوده است. رن ژنگفی به صورت رسمی اعلام کرد که در حال حاضر، تعداد گوشی‌های فعال هوآوی در سراسر جهان از یک میلیارد دستگاه هم فراتر رفته است.
«رن ژنگفی» اظهار داشت که در ادامه کار، هوآوی قصد دارد مسیر خود را برای توسعه و رقابت در سطح جهان، هموارتر کند و این کار را با ایجاد ایمن‌ترین و مطمئن‌ترین اکوسیستم ابری برای دستگاه‌های خود رقم خواهد زد. همچنین مدیر عامل هوآوی در سخنرانی خود اعلام کرد که اکوسیستم هوآوی باید از یک معماری کاملا باز برای تمام برنامه‌ها و توسعه‌دهندگان برخوردار باشد.
شرکت هوآوی با وجود محدودیت‌های ایجاد شده موفق شده است اقدامات قابل توجهی را انجام دهد. در حال حاضر این شرکت توانسته سیستم عامل انحصاری خود را با دعوت از جمع قابل توجهی از توسعه‌دهندگان به مراحل قابل توجهی از پیشرفت برساند. سیستم عامل هوآوی که با نام هارمونی شناخته می‌شود، قابلیت‌های مختلفی دارد و می‌تواند با دستگاه‌های هوشمند بسیاری سازگاری داشته باشد؛ شاید این سیستم عامل بتواند انحصار دو قطبی سیستم عامل در جهان را بشکند.
نکته قابل توجه در مورد آقای «رن ژنگفی»، توجه به قابلیت‌های او در مدیریت بحران است. او موفق شده در چند جبهه بحران‌ها را مدیریت کرده و شرایط فعلی شرکت هوآوی را به ثباتی نسبی برساند. هوآوی به کمک مدیریت رن ژنگفی موفق به معرفی محصولات جدید خود از جمله پر‌چم‌داران، گوشی‌های میان‌رده و بسیاری محصولات دیگر، با وجود تمام مشکلات شده است.
مدتی قبل شاهد انتشار خبری مشابه از سوی اپل بودیم؛ این شرکت هم اعلام کرده که بیشتر از یک میلیارد دستگاه فعال در سراسر جهان دارد و هم اکنون مشخص شد هوآوی هم به این مهم دست پیدا کرده است. بدون شک، آینده برای شرکت‌هایی خواهد بود که ایده‌های جدید خود را به واقعیت تبدیل کنند و هوآوی نیز یکی از شرکت‌های جاه‌طلب شناخته می‌شود.
یکی از همین ایده‌های جدید که هوآوی به تازگی از آن رونمایی کرده، گوشی هوشمند تاشو هوآوی Mate X2 است. گوشی هوآوی Mate X2 به تنهایی شامل چند فناوری جدید است. به عنوان مثال، هوآوی برای تولید یک محصول باکیفیت و بخش مربوط به لولای این دستگاه، ۵ سال زمان صرف کرد تا موفق شد چنین طراحی بی‌نقصی را رقم بزند. این دستگاه مجهز به سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسل بوده و در کنار پردازنده کرین 9000 مدل 5G، قدرت مثال‌زدنی را به کاربران هدیه می‌کند.

بیشتر بخوانید  اپلیکیشن های پرکاربردی که بر روی گوشی های هوشمند HMS هواوی نصب می شود را بشناسید !

جدا از گوشی‌های هوشمند، هواوی در سال‌های اخیر تمرکز زیادی روی محصولات دیگری چون لپ‌تاپ، تبلت، ساعت‌های هوشمند، ایربادز و … گذاشته تا خود را به یک تولید کننده کامل اکوسیستم دیجیتالی تبدیل کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تعداد کاربران شرکت هواوی 1 میلیارد گوشی هوشمند را گذشتند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *