انتشار تصویر زنده گوشی شیائومی MIX 5

انتشار تصویر زنده گوشی شیائومی MIX 5

پس از اینکه شایعات در مورد شیائومی میکس 5 در سال گذشته کاهش یافت، این دستگاه نامعلوم بار دیگر به موضوع بحث تبدیل شد. MIX 5 در ابتدا قرار بود سال 2022 عرضه شود، اما به دلایلی که هنوز نامشخص است، لغو شد. با این حال، گزارش اخیر احتمال عرضه در سال 2023 را افزایش داده و امید می رود برند چینی آن را در آینده رونمایی کند.

اخیراً اطلاعاتی در Weibo توسط افشاگر مطرح DCS منتشر شده است که تصویری را به اشتراک گذاشته است که ادعا می‌شود شبیه به شیائومی MIX 5 است. یک دوربین زیر نمایشگر داشته که MIX 5 را شبیه به گوشی هوشمند گیمینگ Red Magic 8 Pro می کند، که اخیرا عرضه شده است. با بررسی دقیق تر، با توجه به این واقعیت که خطوط آنتن دقیقاً در همان مکان ها هستند، به احتمال زیاد این حیقتا یک Red Magic 8 Pro است.

شیائومی MIX 5

طبق یک تصویر زنده که توسط DCS در Weibo به بیرون درز کرده، شیائومی MIX 5 قرار است مشخصات قابل توجهی داشته باشد. گفته شده این دستگاه دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.73 اینچی با وضوح 3200 در 1440 پیکسل است که احتمالاً یک پنل AMOLED خواهد بود. در بخش سخت افزاری، شایعه شده که MIX 5 از یک چیپ اسنپدراگون 8 نسل 2، همراه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. همچنین انتظار می‌رود دستگاه دارای باتری 4820 میلی‌آمپر ساعتی باشد تا در تمام طول روز فعال باقی بماند. علاوه بر این، تصویر نشان می دهد که MIX 5 از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 برخوردار است. به طور کلی، این مشخصات نشان می دهد که MIX 5 دستگاه قدرتمند و توانمندی است که می تواند ارزش خرید بالایی داشته باشد.

در گذشته شایعه شده بود که Xiaomi MIX 5 با قابلیت شارژ سریع 200 واتی عرضه می شود. مشخص نیست که آیا این ویژگی در نسخه ارتقا یافته دستگاه گنجانده خواهد شد یا خیر. علاوه بر این، گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که MIX 5 به یک دوربین سلفی 48 مگاپیکسلی و یک دوربین سه‌گانه در عقب مجهز می‌شود. گفته شد این سیستم شامل یک لنز 50 مگاپیکسلی OIS، یک سنسور اولتراواید 48 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری است. با این حال، هنوز هیچ تایید رسمی در مورد مشخصات دوربین وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  نسخه دیمنسیتی Xiaomi 13 در کار نیست

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر زنده گوشی شیائومی MIX 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *