هواوی رسما تاریخ 24مهرماه را برای معرفی میت 10 تایید می کند

میت10

گوشی های هواوی با قابلیت های زیادی که دارند ، توانسته اند این روزها برای خود در بین کاربران محبوبیت و طرفداران زیادی بدست بیاورند. تا جایی که برخی از کاربران برای رونمایی از گوشی های جدید هواوی لحظه شماری می کنند و منتظر تاریخ رونمایی می باشند. 

ماه گذشته هواوی تیزری تصویری را منتشر کرده بود که نشان میداد در تاریخ 16مهرماه برای رونمایی از نسل جدید گوشی های هوشمند آماده است.این موضوع با وجودی بود که هواوی هنوز در این تاریخ نام گوشی خود را مشخص نکرده بود.

اما به آسانی می توان حدس زد و موضوع پیچیده ی نیست که هواوی قصد معرفی میت 10 را داشته است.حالا کمپانی چینی به واسطه حساب کاربری رسمی هواوی توییتی را منتشر کرده است که نشان میدهد رونمایی از میت 10 در تاریخ 24 مهر ماه اتفاق می افتد.البته این موضوع را هواوی در جریان کنفرانس مطبوعاتی رونمایی از کرین970اعلام نموده بود. 

میت10

هواوی در تاریخ 24 مهرماه از میت 10 رونمایی خواهد کرد، کمپانی چینی امروز به صورت رسمی با انتشار توییتی این موضوع را تایید نموده است.

آنگونه که انتظار می رود هواوی با دوربین دوگانه با همکاری لایکا و همچنین با تراشه ی کرین 970 و بهره گیری از یک صفحه نمایش 6 اینچی رونمایی گردد.

دوربین دو گانه میت 10 نیز مانند سری های گذشته این گوشی هوشمند دارای چینشی عمودی خواهد بود. البته انتظار می رود میت 10 با قدرتمندی بیشتری بر مبنای هوش مصنوعی و مواردی از این قبیل به دلیل برخورداری تراشه ی کرین 970 از یک پردازشی مبتنی بر شبکه عصبی رونمایی گردد.

احتمالا با میت 10 به دلیل استفاده از تراشه کرین970 می توانید از همه ی پتانسیل ها استفاده نمایید.

در سال های اخیر شاهد علاقه ی زیاد هواوی در رابط کاربری گوشی هایش به استفاده از هوش مصنوعی بوده ایم.

 

نظر شما در مورد ویژگی های احتمالی میت 10 چیست؟

با زوم تک همراه باشید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی گوشی HUAWEI P smart 2019 زیر ذره بین

نظرات در مورد : هواوی رسما تاریخ 24مهرماه را برای معرفی میت 10 تایید می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *