هوآوی P50 سال آینده راهی بازار جهانی می شود

هوآوی P50 سال آینده راهی بازار جهانی می شود

شرکت هوآوی اگرچه پیشتر سری P50 را در چین رونمایی کرده و مدتی بعد نیز این سری را در این بازار عرضه داشت، اما گویی تا سال آینده قرار نیست شاهد عرضه جهانی پرچمدار امسال هوآوی باشیم.

در جریان یک جلسه خبری در حاشیه Huawei Nova 9 ، هواوی تایید کرد که سری Huawei P50 در بازار جهانی عرضه می شود. این خبر کاملاً شگفت انگیزی است که از طرف سازنده فناوری می آید و مطمئناً هیجان انگیز است حتی اگر کمی دیر باشد. طبق گزارش TechRadar ، هواوی هیچ تاریخ خاصی از تاریخ عرضه Huawei P50 را برای بازار خارج از کشور اعلام نکرده است. با این حال ، سازنده فناوری چینی این مرحله را طی کرده است تا از سقوط سهم فعلی بازار گوشی های هوشمند عبور کند.

در 29 ژوئیه 2021 ، هواوی از گوشی های هوشمند Huawei P50 و P50 Pro رونمایی کرد. این دستگاه ها دارای سیستم دوربین دو حلقه ای شگفت انگیز هستند و از راه حل های چیپست Kirin و Snapdragon استفاده می کنند. بنابراین ، عرضه جهانی Huawei P50 احتمالاً نسخه Snapdragon را برای مصرف کنندگان خارج از کشور مطرح می کند.

گزارش قبلی نشان می دهد که هواوی در جمع آوری لوازم مورد نیاز برای محصولات جدید از جمله دوربین و سایر قطعات مهم گوشی های هوشمند با مشکل روبرو شده است. با این حال ، آنها را حل کرده است و ابتدا Huawei P50 Pro را برای ما آورده است ، سپس این شرکت استاندارد Huawei P50 را راه اندازی کرد. هر دوی این مدل ها در حال حاضر فقط در بازار چین موجود است و توسط مصرف کنندگان خارج از کشور دریافت نشده است. لازم به ذکر است ، ممکن است این شرکت به جای انتشار هر دو مدل Pro را برای بازارهای مصرف عرضه کند ، اما هیچ تأییدی در مورد آن موجود نیست.

هواوی P50 Pro دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی است و P50 استاندارد دارای 6.5 اینچ به همراه نرخ تازه سازی 120 هرتز و 90 هرتز با نرخ نمونه برداری لمسی بالا است.

هواوی P50 استاندارد دارای سیستم دوربین سه گانه است:

  • دوربین 50 مگاپیکسلی True-Chroma (رنگی ، دیافراگم f / 1.8)
  • دوربین 13 مگاپیکسلی با زاویه فوق العاده گسترده (دیافراگم f / 2.2)
  • دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی (دیافراگم f / 3.4 ، OIS) ، پشتیبانی از AF
بیشتر بخوانید  تبلت هوآوی MatePad 11.5 PaperMatte edition معرفی شد

P50 Pro دارای سیستم دوربین چهارگانه است:

  • دوربین 50 مگاپیکسلی True-Chroma (رنگی ، دیافراگم f / 1.8 ، OIS)
  • دوربین 40 مگاپیکسلی True-Chroma (MONO ، دیافراگم f / 1.6)
  • دوربین 13 مگاپیکسلی با زاویه فوق العاده گسترده (دیافراگم f / 2.2)
  • دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی (دیافراگم f / 3.5 ، OIS) ، پشتیبانی از AF

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هوآوی P50 سال آینده راهی بازار جهانی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *