جزئیات دوربین و پردازنده پوکو F6 لو رفت

جزئیات دوربین و پردازنده پوکو F6 لو رفت

پوکو و ردمی در نظر دارند بزودی گوشی های هوشمند میان رده قدرتمند جدیدی را معرفی کنند که به عنوان پوکو F6 و ردمی نوت 13 توربو شناخته می شود و اکنون جزئیات تازه کشف شد.

گزارش قبلی نشان داد که Poco F6 آینده دارای نام رمز period است. همچنین نشان داد که “N61” شماره مدل داخلی دستگاه خواهد بود. گزارش جدید با ذکر کد Mi به عنوان منبع، ادعا می کند که این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX882 خواهد بود. برای کسانی که نمی دانند، همین دوربین در گوشی هایی مانند Realme 12 Pro 5G و iQOO Z9 5G نیز موجود است.

در ادامه این گزارش آمده که لنز سونی IMX355 وضوح 8 مگاپیکسلی داشته و از نوع فوق عریض است و دوربین OmniVision OV20B40، احتمالاً برای عکاسی ماکرو، دوربین اصلی را همراهی می‌کنند. این دستگاه ممکن است دارای یک سیستم دوربین دوگانه باشد که به طور بالقوه لنز ماکرو را از محصول نهایی حذف می‌کند.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که Poco F6 دارای SM8635 است که چیزی جز Snapdragon 8s Gen 3 نیست. برای کسانی که نمی‌دانند، انتظار می‌رود که همین دستگاه با برند Redmi Note 13 Turbo در بازار چین عرضه شود. گفته شده پوکو F6 از پنل های OLED بازارهای نمایشگر چینی مانند TCLD و Tianma استفاده می کند. تا آنجا که به عرضه مربوط می شود، انتظار می رود در آوریل یا می امسال عرضه شود.

پوکو F6 در نزدیکی

در دیگر خبرها شیائومی به تازگی آپدیت HyperOS جدیدی را برای گوشی 14 اولترا خود منتشر کرد. آپدیتی که ویژگی های جدیدی به دنبال داشته و تجربه کاربری بهتری رقم می زند.

ارتقاء سیستم به شدت بر روی عکاسی و یکپارچه سازی سلامت تمرکز دارد. کاربران Xiaomi 14 Ultra اکنون می‌توانند از یک سوئیچ کنترل شارژ دسته دوربین جدید استفاده کنند که کنترل دقیق‌تری را بر جلسات عکاسی با موبایل ارائه می‌دهد. برای افرادی که مراقب سلامتی هستند، این آپدیت عملکرد پیام کوتاه Tiantong را معرفی می کند که به طور یکپارچه اطلاعات علائم حیاتی را با برنامه سلامت ورزشی شیائومی (نسخه 3.27.2 مورد نیاز) همگام می کند.

علاوه بر این، یک پیام متنی خودکار جدید پس از استفاده از تماس‌های ماهواره‌ای در حالت SOS فعال می‌شود و یک لایه امنیتی اضافی را در مواقع اضطراری فراهم می‌کند. تکمیل کردن پیشرفت‌های سیستم، بهینه‌سازی کلی تجربه لمسی است که از تعامل نرم‌تر و پاسخگوتر با تلفن شما اطمینان می‌دهد. بهبود دوربین در به‌روزرسانی سه حوزه کلیدی را هدف قرار می‌دهد: تصویربرداری HDR، وضوح پرتره و اندازه‌گیری.

بیشتر بخوانید  گوشی Poco X5 راهی بازار شد

جلوه تصویربرداری HDR بهینه‌سازی شده، نوید گرفتن تصاویر متوازن خیره‌کننده در طیف وسیع‌تری از صحنه‌ها را می‌دهد. علاقه مندان به عکاسی پرتره از وضوح و جزئیات بیشتر برای عکس های خود قدردانی خواهند کرد. در نهایت، به‌روزرسانی اندازه‌گیری را در حالت اولویت محیطی بهینه می‌کند و نوردهی کامل را برای چهره‌ها بدون توجه به شرایط نوری تضمین می‌کند.

گزارش ها همچنین حاکی از آن است که شیائومی ممکن است در کنار این آپدیت، یک Photography Controller جدید نیز منتشر کند. این ابزار حرفه ای دارای یک رابط Type-C برای اتصال بدون دردسر است که نیاز به جفت شدن یا روشن/خاموش کردن رویه ها را از بین می برد. مقامات حتی “بدون تاخیر” را برای یک تجربه کاربری واقعاً یکپارچه تضمین می کنند.

این به‌روزرسانی، همراه با پتانسیل کنترلر جدید عکاسی، نوید تبدیل شیائومی 14 اولترا را به یک نیروگاه واقعی عکاسی موبایلی می‌دهد. در اخباری مرتبط شیائومی نسل بعدی پرچمداران را تا اواخر سال 2024 معرفی نخواهد کرد. در چند هفته گذشته شایعاتی درباره این سری دریافت کردیم و حال جزئیاتی درباره مشخصات نمایشگر شیائومی 15 لو رفت.

به گفته یک منبع موثق، این شرکت همچنان از یک پنل هم سایز برای نسل بعدی شیائومی 15 خود استفاده خواهد کرد. طبق گفته‌ی Digital Chat Station، شیائومی 15 آینده با یک صفحه نمایش تخت 6.36 اینچی همراه است. متأسفانه، خبرساز چیز دیگری در مورد این صفحه نمایش نمی گوید. از آنجایی که پنل‌های دو گوشی آخر علی‌رغم سایز یکسان، مشخصات متفاوتی دارند، ممکن است نمایشگر گوشی‌های نسل بعدی متفاوت باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جزئیات دوربین و پردازنده پوکو F6 لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *